SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ulżyj główce w harówce” w studenckiej kampanii Plusssz Active

Pod hasłem „Czujesz że mózg Ci padł? Ulżyj główce w harówce” ruszyła kampania reklamowa Plusssz Active (Polski Lek SA) skierowana do studentów. Akcja obejmuje radio, prasę i BTL.

Kampania Plusssz Active skierowana do studentów i młodych ludzi prowadzących aktywny tryb życia podkreśla, że produkt ten wspiera ich w codziennych obowiązkach, wspomagając pamięć i koncentrację, potrzebne szczególnie w okresie sesji egzaminacyjnej. Akcja pod hasłem „Czujesz że mózg Ci padł? Ulżyj główce w harówce” ma charakter wizerunkowy i prosprzedażowy.


Kampania obejmuje spoty radiowe (Radio Eska, Radio Eska Rock, Radio Planeta, AntyRadio), promocję w prasie studenckiej („Gazeta Eurostudent”, „Dlaczego” - m.in. advertoriale w dodatkach na juwenalia, plakaty w punktach dystrybucyjnych) oraz działania ambientowe (obradowane koszulki na kserówki i plakaty w punktach ksero w wybranych miastach). Planowaniem i zakupem czasu reklamowego w radiu zajął się dom mediowy ZenithOptimedia. Działania marketingowe są uzupełniane przez aktywności public relations, które prowadzi agencja Kuźnia PR.

Dołącz do dyskusji: „Ulżyj główce w harówce” w studenckiej kampanii Plusssz Active

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zxcZXCzc
Ulżyj główce hahahahahahahahahahahahaha
odpowiedź