Tylko „Viva!” na plusie wśród dwutygodników people. „Flesz” najbardziej w dół (dane za luty)
W lutym 2016 roku prawie wszystkie dwutygodniki people odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Flesz”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Viva!”, na czele sprzedaży uplasowało się „Party”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w lutym 2016 roku wyniosła 229 363 egz. W porównaniu do lutego 2015 roku była ona niższa o 8,09 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 22,98 proc. i średni wynik na poziomie 169 471 egz.
Podium uzupełnia magazyn „Viva!” (Edipresse Polska), który przed rokiem był czwarty. Jego wynik sprzedażowy zwiększył się jako jedyny w zestawieniu, bowiem o 48,60 proc. do 165 281 egz.
Na czwartą lokatę spadła zaś „Gala” (Grupa Burda). Jej średni wynik zmalał o 6,45 proc. do 134 968 egz.
Stawkę zamyka „Flesz” (również Edipresse Polska) ze sprzedażą na poziomie 82 527 egz., który stracił najwięcej wśród wszystkich tytułów - było to bowiem 25,55 proc.
ZKDP | luty | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Party Życie Gwiazd | 339 130 | 229 430 | 229 363 | 357 993 | 249 617 | 249 550 | -8,09% |
Show | 274 988 | 169 471 | 169 471 | 327 458 | 220 037 | 220 037 | -22,98% |
Viva | 229 855 | 170 354 | 165 281 | 198 096 | 111 225 | 111 225 | 48,60% |
Gala | 224 000 | 135 238 | 134 968 | 238 868 | 144 326 | 144 276 | -6,45% |
Flesz Gwiazdy & Styl | 128 575 | 96 247 | 82 527 | 181 913 | 111 336 | 110 852 | -25,55% |
W lutym 2016 roku w porównaniu do stycznia 2016 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Gala” - było to 208,74 proc. Z kolei jedyny spadek, wynoszący 5,29 proc., odnotowało „Show”.
ZKDP | 2016 | Dynamika | |||||
Wirtualnemedia.pl | luty | styczeń | |||||
Tytuł | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednoraz. | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Party Życie Gwiazd | 339 130 | 229 430 | 229 363 | 280 673 | 193 970 | 193 903 | 18,29% |
Show | 274 988 | 169 471 | 169 471 | 272 436 | 178 934 | 178 934 | -5,29% |
Viva | 229 855 | 170 354 | 165 281 | 146 206 | 93 906 | 83 989 | 96,79% |
Gala | 224 000 | 135 238 | 134 968 | 105 956 | 43 986 | 43 716 | 208,74% |
Flesz Gwiazdy & Styl | 128 575 | 96 247 | 82 527 | 127 500 | 94 884 | 80 268 | 2,81% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Tylko „Viva!” na plusie wśród dwutygodników people. „Flesz” najbardziej w dół (dane za luty)