Tylko „Przyjaciółka” zyskała wśród dwutygodników poradnikowych
W lutym 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet była „Przyjaciółka”, która zanotowała jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w lutym 2014 roku wyniosła 394 764 egz. i w porównaniu do lutego 2013 roku wzrosła o 1,52 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą pozycję zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 8,25 proc. do 323 931 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 237 400 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 22,61 proc.
Za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 178 143 egz., po spadku w skali roku o 22,29 proc.
Wirtualnemedia.pl | luty | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 454 000 | 394 764 | 394 764 | 498 838 | 388 843 | 388 843 |
Tina | 414 885 | 323 931 | 323 931 | 479 897 | 353 055 | 353 055 |
Pani Domu | 326 570 | 237 491 | 237 400 | 353 965 | 306 857 | 306 766 |
Naj | 244 946 | 178 143 | 178 143 | 352 426 | 229 240 | 229 240 |
W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 18,28 proc.) pochwalić się mogła „Pani Domu”. Z kolei najwięcej stracił w tym ujęciu „Naj” - było to 31,23 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | luty | styczeń | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Przyjaciółka | 454 000 | 394 764 | 394 764 | 470 945 | 390 780 | 390 780 |
Tina | 414 885 | 323 931 | 323 931 | 424 400 | 338 027 | 338 027 |
Pani Domu | 326 570 | 237 491 | 237 400 | 249 103 | 200 808 | 200 717 |
Naj | 244 946 | 178 143 | 178 143 | 304 993 | 259 048 | 259 048 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Tylko „Przyjaciółka” zyskała wśród dwutygodników poradnikowych