Tygodniowe i dwutygodniowe pakiety w Polskapresse
Biuro Reklamy Polskapresse wprowadziło do swojej oferty nowe pakiety reklamowe. Wydawca oferuje klientom m.in. pakiety dni wydawniczych: tygodniowe i dwutygodniowe.
Pakiety dni wydawniczych oferują klientom emisję kampanii w wybranych dwóch lub trzech dniach tygodnia w ośmiu dziennikach tworzących "Polskę": "Polska Metropolia Warszawska", "Polska Dziennik Bałtycki", "Polska Dziennik Łódzki", "Polska Dziennik Zachodni", "Polska Gazeta Krakowska", "Polska Gazeta Wrocławska", "Polska Kurier Lubelski". Np. w ramach tygodniowych pakietów reklamowych klient może zakupić kampanię w poniedziałek i piątek do zrealizowania w ciągu siedmiu dni od momentu emisji pierwszej reklamy. A w przypadku dwutygodniowych pakietów wydawca oferuje emisję dwóch kampanii tygodniowych, w wybrane dni tygodnia, w ciągu 14 dni od emisji pierwszej reklamy.
Pakiety dni wydawniczych oferują koszt dotarcia na poziomie 10 tys. za punkt w kampaniach tygodniowych i 6,6 tys. za punkt w kampaniach dwutygodniowych. Dodatkowy rabat z racji zakupu pakietów to ok. 25 proc. dla kampanii tygodniowej i ponad 50 proc. dla kampanii dwutygodniowej. Część z nowych pakietów jest obecna w przeglądarce PBC.
Dołącz do dyskusji: Tygodniowe i dwutygodniowe pakiety w Polskapresse