Tygodniki telewizyjne dalej tracą czytelników
Październik był kolejnym miesiącem, w którym wszystkie tygodniki telewizyjne notowały spadki sprzedaży, mimo że tytuły Bauera od września br. ukazywały się w obniżonych, promocyjnych cenach.
Liderem sprzedaży wśród tv guide'ów pozostaje niezmiennie z dużą przewagą “Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer). Średnie rozpowszechnianie płatne razem tego tygodnika w październiku br. wyniosło 1 088 114 egz., czyli o 1,2 proc. mniej niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem na poziomie 457 422 egz. (spadek o 2,6 proc.). Podium zamyka “Kurier TV” (także Bauer) ze średnim rozpowszechnianiem płatne razem wynoszącym 218 398 egz., notując spadek o 13,2 proc.
Najwięcej stracił ostatni w rankingu tygodnik “Teleprogramy” (Teleprogram), którego wynik sprzedażowy w październiku br. zmalał względem października ub.r. o 21,4 proc. do 36 385 egz. Tytuł ten nie obniżył ceny we wrześniu, ani w październiku, jak uczyniły to magazyny Bauera.
ZKDP | październik | |
Tygodniki | 2010 | 2009 |
Tytuł | Rozpowszechnianie płatne razem | |
Tele Tydzień | 1 088 114 | 1 100 796 |
To & Owo | 457 422 | 469 686 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 218 398 | 251 733 |
Tele Max | 210 541 | 244 924 |
Super TV | 203 102 | 244 892 |
Program TV | 136 396 | 148 419 |
Imperium TV | 106 022 | 127 993 |
Teleprogramy | 36 385 | 46 290 |
Dołącz do dyskusji: Tygodniki telewizyjne dalej tracą czytelników