SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tygodniki telewizyjne dalej tracą czytelników

Październik był kolejnym miesiącem, w którym wszystkie tygodniki telewizyjne notowały spadki sprzedaży, mimo że tytuły Bauera od września br. ukazywały się w obniżonych, promocyjnych cenach.

Liderem sprzedaży wśród tv guide'ów pozostaje niezmiennie z dużą przewagą “Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer). Średnie rozpowszechnianie płatne razem tego tygodnika w październiku br. wyniosło 1 088 114 egz., czyli o 1,2 proc. mniej niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem na poziomie 457 422 egz. (spadek o 2,6 proc.). Podium zamyka “Kurier TV” (także Bauer) ze średnim rozpowszechnianiem płatne razem wynoszącym 218 398 egz., notując spadek o 13,2 proc.

Najwięcej stracił ostatni w rankingu tygodnik “Teleprogramy” (Teleprogram), którego wynik sprzedażowy w październiku br. zmalał względem października ub.r. o 21,4 proc. do 36 385 egz. Tytuł ten nie obniżył ceny we wrześniu, ani w październiku, jak uczyniły to magazyny Bauera. 

ZKDP październik
Tygodniki 2010 2009
Tytuł Rozpowszechnianie płatne razem
Tele Tydzień 1 088 114 1 100 796
To & Owo 457 422 469 686
Magazyn Telewizyjny Kurier TV 218 398 251 733
Tele Max 210 541 244 924
Super TV 203 102 244 892
Program TV 136 396 148 419
Imperium TV 106 022 127 993
Teleprogramy 36 385 46 290


 

Dołącz do dyskusji: Tygodniki telewizyjne dalej tracą czytelników

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
yomosa
a moze to przez gazetę Cyfrowego Polsatu??
0 0
odpowiedź
User
dare
Do piachu z tą telewizyjnąmakulaturą!!!
0 0
odpowiedź
User
SAKO
Skoro Cyfrowy Polsat rozdaje takie gazety za darmo to przecież logiczne jest, że z czasem ludzie przestaną kupować je sami w kiosku, nawet po obniżonej cenie. i Bauer musi się z tym pogodzić. Proponujemy powoli zwijać ten interes i przerzucić się na inny rodzaj działalności gospodarczej.
0 0
odpowiedź