Tygodniki poradnikowe - "naj" i "Tina" idą łeb w łeb
Sierpień 2008: dalsze spadki na rynku poradnikowych tygodników dlakobiet. Tylko "naj"i "Tina - jako jedyne w segmencie - odnotowałwzrost sprzedaży. Który tytuł stracił najwięcej?
Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy,opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, tygodnik "naj" (G+JPolska) osiągnął w sierpniu 2008 sprzedaż ogółem w wysokości 388948 egzemplarzy wyprzedzając pozostałe tytuły w segmencieporadnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 73 proc. wzrost wporównaniu do analogicznego okresu w 2007 r. Wzrost sprzedażowyjest efektem relaunchu, który rozpoczął się 30 czerwca. Zmianydotyczyły warstwy wizualnej i merytorycznej oraz nowej, niższejceny. W kampanii promującej "naj" wykorzystano wizerunek aktorkiJoanny Kurowskiej.
Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Tina" (WydawnictwoBauer) - 385 262 egz. a na trzecim "Chwila dla Ciebie" (WydawnictwoBauer) - 335 631 egz.
sierpień | ||||
ZKDP | 2008 | 2007 | ||
Średni nakładjednorazowy | Sprzedażogółem | Średni nakładjednorazowy | Sprzedażogółem | |
Naj | 604740 | 388948 | 432226 | 224894 |
Tina | 507573 | 385262 | 530034 | 378328 |
Chwila dla ciebie | 483339 | 335631 | 483765 | 358276 |
Przyjaciółka | 515842 | 316150 | 575638 | 340497 |
Pani Domu | 428189 | 225214 | 464566 | 267794 |
2008 | ||||
sierpień | lipiec | |||
Średni nakładjednorazowy | Sprzedażogółem | Średni nakładjednorazowy | Sprzedażogółem | |
Naj | 604740 | 388948 | 594390 | 386847 |
Tina | 507573 | 385262 | 491399 | 347811 |
Chwila dla ciebie | 483339 | 335631 | 496903 | 338297 |
Przyjaciółka | 515842 | 316150 | 514800 | 308814 |
Pani Domu | 428189 | 225214 | 412500 | 216707 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: Tygodniki poradnikowe - "naj" i "Tina" idą łeb w łeb