„Tygodnik Solidarność” w nowej odsłonie i wyższej cenie
W sprzedaży ukazało się wydanie „Tygodnika Solidarność” (NSZZ „Solidarność”), które zyskało odświeżony layout, w tym logo i układ działów. To pierwsza tak poważna zmiana od lat.

Pismo ma teraz nową szatę graficzną, w której dominuje czerń i czerwień, oraz większą czcionkę. Odświeżone zostało również logo gazety i układ poszczególnych działów.
Od listopada wydanie „Tygodnika Solidarność” zwiększono z 44 do 68 stron. Redakcja wprowadziła nowe sekcje: Psychologia, Zdrowie czy Świat wokół nas, natomiast rozszerzeniu uległy działy takie jak: Społeczeństwo, Związek, Kraj, Historia oraz Sport. W „Tygodniku” pojawią się także felietony polskich blogerów.
- Tygodnik zaczyna być łamany jak nowoczesne pismo, nie różniące się wizerunkiem od innych magazynów, które ukazują się na rynku - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Krzysztof Świątek, redaktor naczelny tygodnika.
Cena „Tygodnika Solidarność” wzrosła do 4,90 zł, ale w prenumeracie pozostaje niezmieniona i wynosi 3,80 zł. Bez zmian pozostaje nakład 22 tys. egz.
Dołącz do dyskusji: „Tygodnik Solidarność” w nowej odsłonie i wyższej cenie