„Twój Styl” liderem pism luksusowych i shoppingowych. Rekordowy wzrost miesięcznika „Uroda Życia”
W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Uroda Życia”, a na przeciwnym biegunie znalazł się „Shape”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2016 roku wyniosła 170 664 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do lutego 2015 roku pismo to zanotowało stratę o 5,17 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Oczko niżej uplasowała się „Uroda Życia” (Edipresse Polska), która zanotowała największy wzrost w zestawieniu. Jej sprzedaż ogółem zwiększyła się bowiem o 45,37 proc. do 109 857 egz., a tytuł ten na drugie miejsce awansował z czwartego. Warto dodać, że lutowe wydanie „Urody Życia” ukazało się w promocyjnej cenie 2,99 zł, podczas gdy standardowa cena tego pisma wynosi 7,99 zł.
Trzecia pozycja należała do magazynu „Avanti” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 78 587 egz., po wzroście o 3,81 proc.
Z kolei najwięcej - 53,05 proc. - stracił miesięcznik „Shape” (Marquard Media Polska), którego wynik wyniósł 11 469 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca dwunastego na czternaste - ostatnie.
Wirtualnemedia.pl | luty | Dynamika | |||||
ZKDP | 2016 | 2015 | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Twój Styl | 289 466 | 173 078 | 170 664 | 289 965 | 181 319 | 179 967 | -5,17% |
Uroda Życia | 152 075 | 127 367 | 109 857 | 178 137 | 75 569 | 75 569 | 45,37% |
Avanti | 152 000 | 78 943 | 78 587 | 145 000 | 76 044 | 75 701 | 3,81% |
Pani | 134 988 | 67 577 | 67 377 | 139 983 | 71 617 | 71 417 | -5,66% |
Joy | 149 976 | 65 121 | 63 621 | 155 000 | 78 531 | 78 531 | -18,99% |
Zwierciadło | 136 000 | 63 251 | 63 251 | 153 000 | 71 872 | 71 872 | -11,99% |
Be Active. Dietetyka & Fitness | 125 000 | 57 593 | 57 593 | - | - | - | - |
Wysokie Obcasy Extra | 120 000 | 60 769 | 55 982 | 126 000 | 70 467 | 61 585 | -9,10% |
Cosmopolitan | 149 992 | 51 182 | 51 182 | 160 000 | 75 368 | 75 308 | -32,04% |
Glamour | 132 000 | 49 330 | 49 110 | 138 926 | 67 921 | 67 921 | -27,70% |
Grazia | 115 992 | 46 077 | 45 877 | - | - | - | - |
Elle | 90 500 | 45 634 | 43 214 | 100 000 | 47 344 | 45 344 | -4,70% |
In Style - Edycja Polska | 86 600 | 35 642 | 35 422 | 85 000 | 40 833 | 40 833 | -13,25% |
Shape | 29 993 | 11 469 | 11 469 | 40 000 | 24 427 | 24 427 | -53,05% |
W lutym br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca również największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 116,64 proc.) pochwalić się mogła „Uroda Życia”. Z kolei w tym ujęciu najwięcej straciły „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) - było to 25,22 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2016 | Dynamika | |||||
ZKDP | luty | styczeń | |||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | W proc. |
Twój Styl | 289 466 | 173 078 | 170 664 | 289 944 | 178 817 | 177 405 | -3,80% |
Uroda Życia | 152 075 | 127 367 | 109 857 | 121 880 | 67 514 | 50 710 | 116,64% |
Avanti | 152 000 | 78 943 | 78 587 | 138 000 | 72 736 | 72 380 | 8,58% |
Pani | 134 988 | 67 577 | 67 377 | 134 983 | 66 628 | 66 528 | 1,28% |
Joy | 149 976 | 65 121 | 63 621 | 152 990 | 65 191 | 65 191 | -2,41% |
Zwierciadło | 136 000 | 63 251 | 63 251 | 135 000 | 71 872 | 71 872 | -11,99% |
Be Active. Dietetyka & Fitness | 125 000 | 57 593 | 57 593 | 121 200 | 54 985 | 54 985 | 4,74% |
Wysokie Obcasy Extra | 120 000 | 60 769 | 55 982 | 152 000 | 84 432 | 74 859 | -25,22% |
Cosmopolitan | 149 992 | 51 182 | 51 182 | 149 990 | 61 244 | 61 244 | -16,43% |
Glamour | 132 000 | 49 330 | 49 110 | - | - | - | - |
Grazia | 115 992 | 46 077 | 45 877 | 119 939 | 52 070 | 51 870 | -11,55% |
Elle | 90 500 | 45 634 | 43 214 | 111 400 | 53 246 | 51 026 | -15,31% |
In Style - Edycja Polska | 86 600 | 35 642 | 35 422 | - | - | - | - |
Shape | 29 993 | 11 469 | 11 469 | 29 996 | 11 575 | 11 575 | -0,92% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem pism luksusowych i shoppingowych. Rekordowy wzrost miesięcznika „Uroda Życia”