„Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych w październiku. Rośnie sprzedaż „Pani”
W październiku ub.r. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych uplasował się „Twój Styl”, a drugie miejsce zajęła „Grazia”. Oba tytuły objęte były akcją „Stylowe zakupy” - można było znaleźć w nich kupony rabatowe.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2016 roku wyniosła 240 187 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do października 2015 roku pismo to zanotowało wzrost o 2,78 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Oczko niżej uplasowała się „Grazia” (Wydawnictwo Bauer), która awansowała z miejsca trzeciego. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 129 648 egz., po wzroście o 2,36 proc.
Warto dodać, że październikowe numery „Twojego Stylu” i „Grazii” były objęte akcją „Stylowe zakupy” - w miesięcznikach można było znaleźć kupony rabatowe na zakupy i usługi do 390 marek.
Trzecia pozycja należała do magazynu „Avanti” (Agora), który przed rokiem był wiceliderem. Jego sprzedaż ogółem w październiku ub.r. uplasowała się na poziomie 94 597 egz., po spadku o 31,07 proc. - największym w zestawieniu.
Największy wzrost udziału odnotował miesięcznik „Pani” (Wydawnictwo Bauer), który awansował z miejsca 5. na 4. Jego wynik zwiększył się o 7,72 proc. do 93 061 egz. Październikowe wydanie tego magazynu dostępne było jednak z prezentem - kieszonkowym kalendarzykiem.
Wirtualnemedia.pl |
październik |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Twój Styl |
299 982 |
244 401 |
240 187 |
289 986 |
236 607 |
233 699 |
2,78% |
Grazia |
154 995 |
131 248 |
129 648 |
154 983 |
127 057 |
126 657 |
2,36% |
Avanti |
199 755 |
94 933 |
94 597 |
195 150 |
137 730 |
137 228 |
-31,07% |
Pani |
134 967 |
106 261 |
93 061 |
134 772 |
86 588 |
86 388 |
7,72% |
Cosmopolitan |
159 983 |
99 111 |
79 111 |
160 000 |
75 777 |
75 777 |
4,40% |
Zwierciadło |
131 024 |
80 166 |
76 166 |
145 000 |
87 900 |
86 715 |
-12,17% |
Joy |
149 949 |
69 495 |
69 495 |
160 000 |
93 365 |
73 187 |
-5,04% |
Wysokie Obcasy Extra |
140 000 |
66 784 |
61 189 |
130 000 |
74 104 |
63 034 |
-2,93% |
Uroda Życia |
115 077 |
77 596 |
60 592 |
136 590 |
77 431 |
60 393 |
0,33% |
Glamour |
122 000 |
64 652 |
59 432 |
120 000 |
79 988 |
79 768 |
-25,49% |
In Style - Edycja Polska |
127 000 |
53 056 |
52 836 |
120 000 |
68 788 |
68 568 |
-22,94% |
Women’s Health |
120 500 |
50 597 |
50 597 |
140 030 |
70 651 |
70 651 |
-28,38% |
Elle |
109 510 |
55 267 |
48 647 |
120 000 |
71 148 |
68 928 |
-29,42% |
Be Active. Dietetyka & Fitness |
95 958 |
53 115 |
48 115 |
122 000 |
65 743 |
65 743 |
-26,81% |
Hot Moda |
109 982 |
42 578 |
42 578 |
115 000 |
50 341 |
50 341 |
-15,42% |
Shape |
54 999 |
21 391 |
21 391 |
50 000 |
23 307 |
23 307 |
-8,22% |
Harpers Bazaar |
50 000 |
20 592 |
20 292 |
53 000 |
23 781 |
23 751 |
-14,56% |
W październiku ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 132,87 proc.) pochwalić się mogła „Grazia”.
Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił miesięcznik „Uroda Życia” (Edipresse Polska) - było to 45,16 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
październik |
wrzesień |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Twój Styl |
299 982 |
244 401 |
240 187 |
291 893 |
209 967 |
206 863 |
16,11% |
Grazia |
154 995 |
131 248 |
129 648 |
95 992 |
55 873 |
55 673 |
132,87% |
Avanti |
199 755 |
94 933 |
94 597 |
171 978 |
109 666 |
94 335 |
0,28% |
Pani |
134 967 |
106 261 |
93 061 |
139 982 |
93 671 |
80 471 |
15,65% |
Cosmopolitan |
159 983 |
99 111 |
79 111 |
139 949 |
69 853 |
69 853 |
13,25% |
Zwierciadło |
131 024 |
80 166 |
76 166 |
120 000 |
67 223 |
67 223 |
13,30% |
Joy |
149 949 |
69 495 |
69 495 |
139 985 |
67 649 |
67 649 |
2,73% |
Wysokie Obcasy Extra |
140 000 |
66 784 |
61 189 |
130 000 |
100 862 |
95 185 |
-35,72% |
Uroda Życia |
115 077 |
77 596 |
60 592 |
145 977 |
127 493 |
110 486 |
-45,16% |
Glamour |
122 000 |
64 652 |
59 432 |
115 880 |
45 926 |
45 706 |
30,03% |
In Style - Edycja Polska |
127 000 |
53 056 |
52 836 |
80 983 |
43 090 |
42 870 |
23,25% |
Women’s Health |
120 500 |
50 597 |
50 597 |
120 352 |
60 334 |
60 334 |
-16,14% |
Elle |
109 510 |
55 267 |
48 647 |
103 973 |
57 633 |
57 413 |
-15,27% |
Be Active. Dietetyka & Fitness |
95 958 |
53 115 |
48 115 |
103 594 |
81 167 |
76 167 |
-36,83% |
Hot Moda |
109 982 |
42 578 |
42 578 |
90 998 |
41 225 |
41 225 |
3,28% |
Shape |
54 999 |
21 391 |
21 391 |
59 983 |
21 904 |
21 904 |
-2,34% |
Harpers Bazaar |
50 000 |
20 592 |
20 292 |
49 998 |
28 183 |
28 183 |
-28,00% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych w październiku. Rośnie sprzedaż „Pani”