'Twist' liderem, duży spadek 'Dziewczyny'
Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w listopadzie2008 roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największyspadek sprzedaży zanotowała "Dziewczyna" (Axel Springer Polska).
Sprzedaż ogółem "Twista" w listopadzie 2008 r. wyniosła 151 711egz. i była o 25 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłegoroku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Fun Club", który wlistopadzie sprzedał się w ilości 124 088 egz. (wzrost o 42proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Popcorn" ze sprzedażąogółem na poziomie 109 975 egz. (wzrost o 10 proc.)
listopad | ||
2008 | 2007 | |
ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
Twist | 151711 | 120 276 |
Fun Club | 124088 | 87 728 |
Popcorn | 109975 | 99 313 |
Dziewczyna | 89 515 | 106 472 |
13 MagazynSzczęśliwej Nastolatki | 78 010 | 60 544 |
Porównując dane z listopada ur. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że wzrost sprzedaży odnotował tylko miesięcznik: "13 MagazynSzczęśliwej Nastolatki".
2008 | ||
listopad | październik | |
ZKDP | Sprzedażogółem | |
Twist | 151711 | 195754 |
Fun Club | 124088 | 131572 |
Popcorn | 109975 | 120863 |
Dziewczyna | 89 515 | 96 620 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 78 010 | 68 937 |
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: 'Twist' liderem, duży spadek 'Dziewczyny'