Arcydzieło sztuki wykorzystane w reklamie Coca-Coli
Słynny siedemnastowieczny obraz Johannesa Vermeera "Dziewczyna z perłą" został wykorzystany w nowej niestandardowej reklamie marki Coca-Cola w Brazylii.
Najnowsza aktywacja kreatywna Coca-Coli to kolejna odsłona platformy "Real Magic", w której marka mocniej stawia na współpracę z artystami i fotografami.
Interaktywny billboard 3D został ustawiony na lotnisku Guarulhos w São Paulo. "Dziewczyna z perłą" dzięki technologii 3D Deep Iconic firmy JCDecaux ożywa, by podawać spragnionym podróżnym zimny napój z automatu.
Kreację stworzyła agencja David.
– Żyjemy w czasach, gdy bariera między światem fizycznym a cyfrowym coraz bardziej się zmniejsza. Coca-Cola ma tego świadomość i udowadnia, że technologia może pozytywnie wpłynąć na konsumentów. Łączenie dzieł sztuki ze sztuczną inteligencją to kolejny sposób na pokazanie, że z Coca-Colą można tworzyć magiczne chwile w życiu ludzi. Z Coca-Colą zawsze dzieje się magia, a to kolejna jej wyjątkowa odsłona – komentuje Ted Ketterer, dyrektor marketingu Coca-Cola Brazil.
Także w marciu Coca-Cola rozpoczęła globalną kampanię "Masterpiece" ("Arcydzieło"), w której wykorzystuje klasyczną i współczesną sztukę do promocji własnej marki. Do promocji marki zaangażowano wybitne dzieła sztuki jak "Rozbicie statku" JMW Turnera, "Krzyk" Muncha (zmieniona wersja), "Sypialnia w Arles" Van Gogha, "Dziewczyna z perłą" Vermeera. Aktywacja z lotniska w São Paulo jest częścią tejże kampanii.
Dołącz do dyskusji: Arcydzieło sztuki wykorzystane w reklamie Coca-Coli