TVP wybiera agencję reklamową do dwuletniej współpracy
Telewizja Polska prowadzi przetarg na usługi reklamowe związane z oprawą wizualną jej wydarzeń. Z wybraną firmą ma pracować przez dwa najbliższe lata - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Przetarg trwa do 22 lipca br. O wyborze zwycięzcy zdecyduje cena.Już na etapie postępowania TVP informuje, że wybierze ofertę firmy, która zaoferuje najniższą cenę netto za realizację usług, które są przedmiotem zamówienia. Zaoferowana cena musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia.
Umowa z wybraną firmą ma zostać zawarta od sierpnia br. do sierpnia 2021 roku.
Telewizja Polska jest w trakcie przetargu na obsługę jej budżetu – broni się w nim dom mediowy Value Media (Group One). Walka toczy się o 10 mln zł netto rocznie.
Dołącz do dyskusji: TVP wybiera agencję reklamową do dwuletniej współpracy