TVN nowym liderem, tracą Polsat i TVP1. „M jak miłość” hitem tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował TVN. Stacja ta również była pierwsza wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego TVN w okresie od 27 października do 2 listopada 2014 roku zwiększył się o 0,15 pkt. proc. do 13,16 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. W poprzednim tygodniu stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Z kolei na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,89 pkt. proc. i wyniósł 12,19 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVP1. Jej wynik to 10,85 proc., po spadku o 0,47 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9,48 proc.; do góry o 0,60 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV4 (2,96 proc.; + 0,08 pkt. proc.), Polsat 2 (1,65 proc.; + 0,08 pkt. proc.), Puls 2 (1,63 proc.; + 0,07 pkt. proc.), TTV (1,40 proc.; + 0,15 pkt. proc.), TV6 (1,08 proc.; + 0,03 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,05 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TVP Rozrywka (0,91 proc.; + 0,08 pkt. proc.), TVP ABC (0,78 proc.; + 0,05 pkt. proc.) i AXN (0,70 proc.; + 0,06 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
20.10 - 26.10.2014 r. |
27.10 - 02.11.2014 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVN |
865 732 |
13,01% |
861 403 |
13,16% |
2 |
Polsat |
870 252 |
13,08% |
798 138 |
12,19% |
3 |
TVP1 |
753 112 |
11,32% |
710 170 |
10,85% |
4 |
TVP2 |
590 714 |
8,88% |
620 696 |
9,48% |
5 |
TV PULS |
217 484 |
3,27% |
213 075 |
3,26% |
6 |
TVN7 |
223 586 |
3,36% |
205 194 |
3,14% |
7 |
TV4 |
191 572 |
2,88% |
194 006 |
2,96% |
8 |
TVN24 |
182 871 |
2,75% |
165 898 |
2,53% |
9 |
TVP INFO |
181 948 |
2,73% |
160 469 |
2,45% |
10 |
Polsat2 |
104 370 |
1,57% |
107 933 |
1,65% |
11 |
Puls 2 |
103 624 |
1,56% |
106 869 |
1,63% |
12 |
TTV - Twoja Telewizja |
82 968 |
1,25% |
91 859 |
1,40% |
13 |
TVP Seriale |
86 803 |
1,30% |
85 295 |
1,30% |
14 |
TV6 |
69 738 |
1,05% |
70 919 |
1,08% |
15 |
TVP Regionalna |
63 578 |
0,96% |
68 579 |
1,05% |
16 |
Polsat News |
70 628 |
1,06% |
65 848 |
1,01% |
17 |
TVP Rozrywka |
55 305 |
0,83% |
59 701 |
0,91% |
18 |
TVP ABC |
48 359 |
0,73% |
50 726 |
0,78% |
19 |
TVN Style |
45 264 |
0,68% |
46 441 |
0,71% |
20 |
AXN |
42 878 |
0,64% |
46 131 |
0,70% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Stacja ta zanotowała spadek o 0,30 pkt. proc. do 14,55 proc. udziału. Druga lokata należała do Polsatu, którego udział zmniejszył się o 0,61 pkt. proc. do 13,71 proc.
Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała TVP2 - wzrost o 0,76 pkt. proc. do 8 proc. udziału. Z kolei na czwarte miejsce spadła Jedynka (w dół o 1,30 pkt. proc. do 7,02 proc.).
Wszyscy 16-49 |
20.10 - 26.10.2014 r. |
27.10 - 02.11.2014 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVN |
386 666 |
14,85% |
383 421 |
14,55% |
2 |
Polsat |
372 914 |
14,32% |
361 063 |
13,71% |
3 |
TVP2 |
188 445 |
7,24% |
210 882 |
8,00% |
4 |
TVP1 |
216 629 |
8,32% |
185 027 |
7,02% |
5 |
TV PULS |
103 724 |
3,98% |
102 796 |
3,90% |
6 |
TV4 |
84 171 |
3,23% |
94 375 |
3,58% |
7 |
TVN7 |
81 675 |
3,14% |
82 634 |
3,14% |
8 |
Puls 2 |
44 122 |
1,69% |
49 005 |
1,86% |
9 |
TVN24 |
58 822 |
2,26% |
47 023 |
1,78% |
10 |
Polsat2 |
41 946 |
1,61% |
45 612 |
1,73% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
37 398 |
1,44% |
45 059 |
1,71% |
12 |
TV6 |
32 444 |
1,25% |
37 259 |
1,41% |
13 |
TVP Seriale |
33 899 |
1,30% |
33 937 |
1,29% |
14 |
Discovery |
22 059 |
0,85% |
26 304 |
1,00% |
15 |
Eska TV |
24 366 |
0,94% |
25 381 |
0,96% |
16 |
TVP INFO |
32 242 |
1,24% |
25 340 |
0,96% |
17 |
TVN Style |
23 308 |
0,90% |
25 188 |
0,96% |
18 |
TVP Rozrywka |
21 798 |
0,84% |
24 171 |
0,92% |
19 |
Polo TV |
23 545 |
0,90% |
23 706 |
0,90% |
20 |
ATM Rozrywka |
26 032 |
1,00% |
22 655 |
0,86% |
Dołącz do dyskusji: TVN nowym liderem, tracą Polsat i TVP1. „M jak miłość” hitem tygodnia