TurboDymoMan w nowej kampanii 36.6 (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca nową ofertę w taryfie komórkowej 36.6.Twarzą akcji jest superbohater TurboDymoMan.
Rozpoczęta właśnie kampania działającej w sieciPlus prepaidowej taryfy komórkowej36.6 reklamuje ofertę, w ramach której do każdegodoładowania kolejne 50 proc. otrzymuje się gratis. Kreacja opierasię na wizerunku superbohatera TurboDymoMana,który w poszczególnych spotach i layoutach pokazuje swoje"nadprzyrodzone" umiejętności, będąc zawsze o połowę lepszy odinnych. Żartobliwy przekaz jest skierowany przede wszystkim domłodych odbiorców.
Akcja od 17 sierpnia jest prowadzona w telewizji, internecie, naoutdorze oraz w formie materiałów BTL. Kreację kampaniiprzygotowała agencja reklamowa Team One, natomiast planowaniem izakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: TurboDymoMan w nowej kampanii 36.6 (wideo)