Triple PR obsługuje Intersport Polska
Sieć specjalistycznych sklepów sportowych Intersport Polska powierzyła Triple PR działania z zakresu public relations. Agencja - co kwartał - odpowiada za komunikację firmy uwzględniającą wyniki finansowe spółki.
Agencja jest odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną firmy. Co kwartał, do jej zadań należy koordynowanie działań komunikacyjnych zawiązanych z zachodzącymi zamianami w branży oraz wynikami finansowymi INTERSPORT Polska. Triple PR zajmuje się również plasowaniem ekspertów w mediach.
Triple PR zadba o obecność Intersport Polska w mediach branżowych, a także biznesowych.
Za współpracę z Klientem z ramienia agencji odpowiadają Aneta Gałka, PR manager oraz Miłosz Ciekalski, PR consultant. Wsparcie strategiczne zapewnia Anna Olkowicz, partner Triple PR.
Intersport Polska, będąca wyłącznym partnerem biznesowym Grupy Intersport w naszym kraju, to sieć specjalistycznych sklepów sportowych z markową odzieżą, obuwiem i sprzętem. Firma obecnie prowadzi sprzedaż w 35 sklepach zlokalizowanych w centrach handlowych największych miast Polski oraz w kanale e-commerce.
Dołącz do dyskusji: Triple PR obsługuje Intersport Polska