SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Top model 2” hitem TVN, 36 mln zł z reklam

Druga edycja programu TVN “Top model. Zostań modelką!” cieszyła się większą widownią niż pierwsza odsłona formatu i pokonała propozycje pozostałych czołowych graczy rynku telewizyjnego Wpływy reklamowe wyniosły 36 mln zł.

Średnia oglądalność 14 odcinków “Top model 2” wyniosła 2,7 mln widzów. W czasie nadawania reality-show TVN wybierało 21,5 proc. widzów z grupy 4+ i co czwarty widz z grupy wiekowej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Dla porównania, pokazywana rok temu pierwsza odsłona formatu miała słabsze wyniki - każdy jej odcinek oglądało bowiem przeciętnie 2,56 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 18,8 proc. i 22,8 proc. (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania “Top model 2” (środy 21.30 - 22.25) TVN nie dawał szans konkurencji. W grupie 4+ drugą pozycję zajął Polsat z wynikiem na poziomie 13,55 proc., nadający wówczas filmy fabularne. Na podium uplasowała się jeszcze Dwójka (końcówka “Rodzinki.pl”, filmy; 12,57 proc.), poza trójką znalazła się Jedynka (m.in. “Rezydencja”, “Wybory Polaków”; 11,67 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej przewaga TVN nad Polsatem wyniosła ponad 10 pkt. proc.

>>> Olga Kaczyńska wygrała "Top model" (dużo zdjęć)

Druga edycja programu przyniosła z reklam 36 mln zł, o ponad 10 mln zł więcej niż rok temu. Reality-show oglądały głównie kobiety, widzowie między 25 a 44. rokiem życia i ci mający pięćdziesiąt kilka lat, mieszkańcy małych, średnich i dużych miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

Zwyciężczynią drugiej serii “Top model” została Olga Kaczyńska, która pokonała w finale Michalinę Manios i Annę Bałon. Wygrała kontrakt z międzynarodową agencją modelek, kontrakt z marką „Max Factor” oraz sesję okładkową w magazynie „Glamour”.


fot. Olga Kaczyńska autor: TVN/Bartosz Krupa/East News

TVN wstępnie planuje, że trzecia edycja reality-show “Top model” pojawi się na antenie  jesienią 2012 roku.


Widownia “Top model 2” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
07-09-20112 541 98120,91%24,08%
14-09-20112 724 64122,23%25,40%
21-09-20112 618 94922,18%24,93%
28-09-20112 884 31224,00%30,10%
05-10-20112 549 43220,84%24,18%
12-10-20112 760 53421,35%25,81%
19-10-20112 790 28121,56%25,28%
26-10-20112 842 10921,95%25,70%
02-11-20112 777 90022,36%26,83%
09-11-20112 752 99021,44%24,16%
16-11-20112 578 26820,23%22,93%
23-11-20112 518 46918,76%21,70%
30-11-20112 692 17920,72%24,47%
07-12-20112 718 76922,32%25,22%
Średnia2 697 66621,50%25,04%


Oglądalność reality-show na tle konkurencji

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVN-Top model2 697 66621,50%25,04%
TVP 11 455 75411,67%7,80%
TVP 21 568 77312,57%13,81%
Polsat1 690 70313,55%14,68%


Profil widowni formatu

  ADH %AFF
PłećMężczyźni32,72%68
Kobiety67,28%130
Wiek 4-92,01%34
 10-155,41%80
16 - 194,60%82
20 - 245,69%72
25 - 2911,81%133
30 - 3411,06%134
35 - 398,06%109
40 - 446,88%107
45 - 495,72%83
50 - 549,07%113
55 - 5910,21%132
6019,48%97
Wlk. miastaWieś28,66%73
< 50 tys.25,73%107
50-100 tys.8,47%98
100-200 tys.12,11%150
> 200 tys.25,03%124
ZawódTop management11,18%129
Pracownicy średniego szczebla20,48%136
Pracownicy fizyczni i rolnicy18,62%93
Emeryci25,43%99
Inni24,29%79
WykształceniePodstawowe43,57%97
Średnie31,56%107
Wyższe17,45%139
Inne7,42%58


 

Dołącz do dyskusji: “Top model 2” hitem TVN, 36 mln zł z reklam

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widzieliście??
www.behemoth.com.pl
Zupełnie inna niż się spodziewacie...
odpowiedź
User
TVN program
czekamy na kolejne 20 sezonów Tap model 50 taniec z obszczymurami 24 you can tanczyc 30 gessler hahahahhaahah bdziewie goni badziewi szmira szmire kicz goni kicz
odpowiedź
User
ocena
Głowne gwiazdy tych smieciowych programów to proszki do prania tampony podpaski zupy w proszku pasty do zebów itp itd reszta to tylko mediane smieci dodatki i to tyle na temat tej szmiry
odpowiedź