Top Gear na walentynki
14 lutego ukaże się pierwszy numer nowego miesięcznikamotoryzacyjnego "Top Gear" wydawanego na licencji BBC Worlwideprzez Burda Media Polska. Grupą docelową pisma są mężczyźni, którzywymagają od swojego miesięcznika motoryzacyjnego znacznie więcejniż oferuje tradycyjna prasa z tego segmentu.
Magazyn będzie liczył 180 stron i będzie się ukazywał w formacie210x278 mm. Główne działy, które się w nim znajdą nosić będą nazwy:Metal, Twarze, Jazda, Top Gear oraz Przewodnik.
Pierwszy numer "Top Gear" ukaże się w nakładzie 120 tys., azakładana przez wydawnictwo sprzedaż to ponad 60 tys. Burda MediaPolska nie zdradza na razie ceny miesięcznika.
Redaktorem naczelnym pisma jest Piotr Frankowski, a jegozastępcą - Jacek Pieśniewski. Dyrektorem artystycznym został MichałPiekarski.
Kampania wprowadzająca "Top Gear" na rynek obejmie telewizję,radio, Internet oraz outdoor. Szczegółów mediaplanu oraz firmodpowiedzialnych za akcję promocyjną wydawnictwo jeszcze nieujawnia.
Burda Media Polska
Dołącz do dyskusji: Top Gear na walentynki