Tomasz Zwierzchoń chief technology officerem w Brand Active
Do zespołu agencji Brand Active, zajmującej się wdrażaniem technologii e-commerce w oparciu o Shopify, będącej częścią grupy Divante dołączył Tomasz Zwierzchoń, obejmując stanowisko chief technology officera (CTO).
.png)
Zwierzchoń będzie odpowiedzialny za zarządzanie działem developmentu, rozwój technologii, współtworzenie strategii Brand Active oraz skalowanie zespołu we współpracy z wewnętrznym wsparciem HR, a także nadzór nad wewnętrznymi OKR.
Do jego obowiązków będzie również należało wyznaczanie najwyższego standardu programowania i bezpieczeństwa danych. Jednym z głównych zadań Tomasza Zwierzchonia będzie też budowanie relacji z partnerami i kluczowymi klientami oraz aktywne uczestnictwo projektach.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Tomasz Zwierzchoń ma wiele lat doświadczenia na stanowiskach: head of Front End, IT architect, frontend team leader i scrum master. Fan Scruma, Kanbana, BDD, TDD i JTBD.
Współpracował m.in. z Bankiem Pekao S.A. i IBM przy wdrażaniu OpenBanking/PSD2. Zarządzał w ORBA projektami eCommerce B2B i B2C, zdobywającymi nagrody e-Commerce Polska Awards.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Zwierzchoń chief technology officerem w Brand Active