Tomasz Szulkowski na czele Mobext w Havas Media Group
Z początkiem maja do zespołu Middle Office w agencji mediowej Havas Media Group dołączy Tomasz Szulkowski, który obejmie stanowisko head of Mobext.

Na stanowisku head of Mobext, Tomasz Szulkowski zastąpi Martynę Smak, która od kilku tygodni pełni funkcję head of mobile w agencji Lemon Sky J. Walter Thompson.
W Havas Media Group Tomasz Szulkowski będzie odpowiadał za rozwój specjalizującej się w mobile marketingu jednostki Mobext, a także za budowanie wizerunku firmy, nadzór merytoryczny, finansowy oraz integrację z pozostałymi jednostkami w strukturze HMG.
Szulkowski jest absolwentem kierunku Zarządzanie i Marketing w Szkole Głównej Handlowej. Od 17 lat pracuje w branży mediowej, karierę rozpoczął w Lord Media (obecnie Posterscope), gdzie zajmował się reklamą OOH. Następnie swoje doświadczenie poszerzał na rynku prasy - m.in. wprowadzał „Forbesa” na polski rynek. Jego przygoda z nowymi mediami zaczęła się w 2009 roku w portalu o2, gdzie był odpowiedzialny za zarządzanie działem obsługi klientów kluczowych. Przez ostatnie cztery lata jako mobile strategy director w agencji MoBehave odpowiadał za sprzedaż i wdrażanie innowacyjnych usług z obszaru mobile advertising. Do jego obowiązków należało także inicjowanie relacji biznesowych z kluczowymi reklamodawcami oraz domami mediowymi.
Mobext prowadzi strategiczne doradztwo oraz kampanie reklamowe w kanale mobilnym. Zajmuje się także produkcją oraz promocją aplikacji mobilnych ukierunkowanych na uzyskanie wymiernych efektów oraz przeprowadza audyty użyteczności stron i ich dostosowania do wyświetlania na urządzeniach mobilnych.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Szulkowski na czele Mobext w Havas Media Group