Tomasz Sokół prezesem OOH.pl
Tomasz Sokół został prezesem firmy OOH.pl zajmującej się wynajmem tablic reklamowych i zarządzaniem kampaniami outdoorowymi. Zastąpił na tym stanowisku Krzysztofa Jakóbczyka.
Do zadań Tomasza Sokoła jako prezesa będzie należało m.in. zwiększenie zasięgu sieci OOH.pl i poziomu komercjalizacji nośników reklamowych, a także pozyskanie nowych partnerów do współpracy w regionach.
OOH.pl zarządza siecią ponad 5 tys. nośników reklamowych w miastach do 200 tys. mieszkańców, w których mieszka 27,5 mln Polaków. Oprócz billboardów, citylightów to m.in. ekrany multimedialne w punktach handlowych, pociągach i dworcach oraz nośniki reklamowe w komunikacji miejskiej.
- Outdoor się zmienia. Coraz częściej łączy świat offline z online i posiłkuje się nowymi technologiami. Ja ten świat doskonale rozumiem, dlatego z dużym entuzjazmem przyjąłem propozycję pokierowania OOH.pl. To jedna z niewielu firm w branży outdooru, która bardzo szybko się rozwija i która od początku działalności postawiła na technologie wykorzystując je m.in. do wynajmu i zarządzania kampaniami reklamowymi - komentuje Tomasz Sokół.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Tomasz Sokół od blisko 20 lat jest związany z branżą reklamową. Specjalizuje się w marketingu cyfrowym, ma duże doświadczenie w planowaniu i realizacji strategii sprzedaży online z wykorzystaniem wszystkich dostępnych kanałów. Realizował także kampanie offline.
Wcześniej Sokół pełnił m.in. obowiązki partnera zarządzającego agencji Online Advertising Network z grupy Cloud Technologies, specjalizującej się w big data marketingu. Był współzałożycielem OAN, od 2011 r. odpowiadał w niej za sprzedaż i działania new business.
Wcześniej, przez blisko 7 lat, pełnił również obowiązki kierownika biura reklamy w Wolters Kluwer Polska.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Sokół prezesem OOH.pl