Tomasz Kwiatkowski szefem działu e-commerce w Grupie Komunikacja Plus
Tomasz Kwiatkowski został head of e-commerce w Proomni, agencji digital marketingowej należącej do Grupy Komunikacja Plus (GK+).
Kwiatkowski jest odpowiedzialny za pracę zespołu oferującego kompleksową usługę sprzedaży na Amazon oraz na sklepach własnych klientów. Jednocześnie będzie współpracował z pozostałymi spółkami GK+, tworząc kompletną ofertę sprzedaży w sieci na wszystkich dostępnych marketplace.
- Amazon i Proomni współpracują ze sobą już od kilku lat, dzięki czemu posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie, aby wspierać klientów w efektywnej sprzedaży. Jednym z polskich przedsiębiorców, z którym współpracujemy, jest INGLOT, którego produkty sprzedajemy m.in. w Niemczech na Amazonie, a już niedługo na kolejnych marketplace - komentuje Tomasz Kwiatkowski.
Tomasz Kwiatkowski przed dołączeniem do Proomni wspierał fundusz inwestycyjny, którego jednym z obszarów działalności jest przywracanie płynności finansowej oraz rozbudowa istniejących platform sprzedaży internetowej. Pracował także jako dyrektor marketingu i e-commerce w taniaksiazka.pl. Wcześniej jako business development director pracował dla sklepu bdsklep.pl.
W przeszłości Tomasz Kwiatkowski związany był również z Publicis, JWT Warszawa, JWT Dubai, Leo Burnett, Agencją Warszawa, gdzie pracował m.in. dla takich marek jak Żywiec, TP SA, HSBC, Pekao SA, Orange, Onet, Shell, Henkel, Unilever, Tefal, Hewlett-Packard, Ranozebrano.pl czy Hagi.com.pl.
Dołącz do dyskusji: Tomasz Kwiatkowski szefem działu e-commerce w Grupie Komunikacja Plus