TOK FM daje darmowy dostęp do podcastów w ramach akcji „#zostanwdomu”
Radio TOK FM (Grupa Radiowa Agory) oferuje za darmo miesięczny dostęp do swojej płatnej bazy podcastów. Włącza się w ten sposób w akcję pod hasłem „#zostanwdomu” zachęcającą do nieruszania się z domu w związku z zagrożeniem koronwirusem.

- Przed nami być może nawet kilka tygodni, które spędzimy w domu, a nie na podróżach do pracy, spotkaniach ze znajomymi, zakupach w centrach handlowych, ćwiczeniach na siłowni czy innych zajęciach dodatkowych. Wychodzimy na przeciw osobom, które zechcą poświęcić go nam - stwierdzono w serwisie internetowym TOK FM. -
- Każdy z nas powinien pamiętać, że zostając w domu chroni nie tylko siebie, ale i innych przed #koronawirus - zaznaczono.
Pakiet Premium TOK FM (w wariancie Aplikacja + WWW) na 30 dni, obejmujący dostęp do bazy 80 tys. odcinków audycji i podcastów rozgłośni, mogą bez dodatkowych opłat aktywować zalogowani użytkownicy serwisu TOKFM.pl. Na stronie : tokfm.pl/aktywuj należy wpisać kod: #zostanwdomu.
„#zostanwdomu” to hasło akcji, w której wielu polityków, aktywistów, firm, instytucji i znanych osób zachęca Polaków, żeby w najbliższych dniach z powodu zagrożenia koronawirusem pozostawali w domach.
Standardowo wariant Aplikacja + WWW pakietu Premium TOK FM kosztuje 11,94 zł przy zakupie na jeden miesiąc, 10,20 zł przy zakupie na trzy miesiące, a 8,40 zł przy zakupie na 12 miesięcy.

Oferta subskrypcyjna podcastów jest rozwijana przez TOK FM od paru lat. Na koniec grudnia ub.r. miało ją wykupioną 20 tys. użytkowników, wobec 15,5 tys. rok wcześniej.
W zeszłym tygodniu portal „Gazety Wyborczej” udostępnił poza płatną ofertą subskrypcyjną wszystkie teksty dotyczące koronawirusa.
Według badania Gemius/PBI w styczniu br. serwis TOKFM.pl zanotował 1,43 mln użytkowników, 4,8 mln odsłon oraz 31 minut i 3 sekundy średniego czasu korzystania przez internautów. Natomiast według badania Radio Track od listopada ub.r. do stycznia br. TOK FM miało 2,3 proc. udziału w rynku słuchalności, o 0,2 pkt proc. więcej niż rok wcześniej.
W ub.r. cały pion radiowy grupy Agora zanotował spadek przychodów o 2,5 proc. do 113,1 mln zł oraz wzrost zysku EBITDA z 21,3 do 21,4 mln zł.
Dołącz do dyskusji: TOK FM daje darmowy dostęp do podcastów w ramach akcji „#zostanwdomu”