SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Tina" zyskuje, konkurencja ostro w dół

Listopad 2007: Olbrzymie spadki na rynku poradnikowych tygodnikówdla kobiet.

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy,przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl, tygodnik "Tina"(Wydawnictwo Bauer) osiągnął w listopadzie 2007 sprzedaż ogółem wwysokości 358 011 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałetytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to8,5 procentowy wzrost w porównaniu do analogicznego okresu w 2006r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka"(Edipresse Polska) - 311 261 egz., na trzecim "Pani Domu" (AxelSpringer Polska) - 193 906 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+JPolska) - 175 799 egz.

listopad
ZKDP20072006

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tina519913358011503885329799
Przyjaciółka516725311261667179362423
PaniDomu450000193906588153290300
Naj391411175799550965271195
2007

listopadpaździernik

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tina519913358011542946370400
Przyjaciółka516725311261556908311688
PaniDomu450000193906427960206323
Naj391411175799406137184860

Dołącz do dyskusji: "Tina" zyskuje, konkurencja ostro w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl