TINA ma dziesięć lat
Tygodnik TINA obchodzi urodziny
Tina od 10 lat nieprzerwanie znajduje się w czołówce najchętniej czytanych tytułów kobiecych.
Pierwszy numer tygodnika TINA ukazał się w 1992 roku. Do numeru 37/2002 wydrukowano prawie 400 milionów egzemplarzy.
W marcu 2001 roku zmianie uległa szata graficzna pisma. Tina pojawiła się w nowym mniejszym formacie z nowym layoutem, czcionką i większą liczbą stron. Powstały nowe kolumny: Dieta, Sprawy intymne, Listy, Temat Tygodnia. Zwiększono ilość reportaży. Redaktor naczelną tygodnika jest Urszula Zubczyńska.
W ostatnim okresie Tina odnotowała rekordowy o 81% - wzrost sprzedaży w stosunku do roku ubiegłego. Oznacza to największy wzrost czytelnictwa w segmencie tygodników kobiecych tzw. "średniej półki" na Polskim rynku.
Średnia sprzedaż tygodnika TINA w pierwszym półroczu wyniosła 374 000 egzemplarzy.
Dołącz do dyskusji: TINA ma dziesięć lat