"Tina" liderem, ostro w dół "Pani domu" i "Naj"
Sierpień 2007: Olbrzymie spadki na rynku poradnikowych tygodnikówdla kobiet.
Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasytygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w sierpniu 2007sprzedaż ogółem w wysokości 378 328 egzemplarzy wyprzedzając tymsamym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dlakobiet. Oznacza to 14 procentowy wzrost w porównaniu doanalogicznego okresu w 2006 r.
Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka"(Edipresse Polska) - 340 497 egz., na trzecim "Pani Domu" (AxelSpringer Polska) - 267 794 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+JPolska) - 224 894 egz.
sierpień | ||||
ZKDP | 2007 | 2006 | ||
Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | |
Tina | 530034 | 378328 | 533817 | 331224 |
Przyjaciółka | 575638 | 340497 | 595763 | 355355 |
PaniDomu | 464566 | 267794 | 611151 | 375499 |
Naj | 432226 | 224894 | 553975 | 361022 |
Dołącz do dyskusji: "Tina" liderem, ostro w dół "Pani domu" i "Naj"