SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Tina" liderem, ostro w dół "Pani domu" i "Naj"

Sierpień 2007: Olbrzymie spadki na rynku poradnikowych tygodnikówdla kobiet.

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasytygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w sierpniu 2007sprzedaż ogółem w wysokości 378 328 egzemplarzy wyprzedzając tymsamym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dlakobiet. Oznacza to 14 procentowy wzrost w porównaniu doanalogicznego okresu w 2006 r.

Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka"(Edipresse Polska) - 340 497 egz., na trzecim "Pani Domu" (AxelSpringer Polska) - 267 794 egz. a na czwartym miejscu "Naj" (G+JPolska) - 224 894 egz.

sierpień
ZKDP20072006

Średni nakład jednorazowySprzedaż ogółemŚredni nakład jednorazowySprzedaż ogółem
Tina530034378328533817331224
Przyjaciółka575638340497595763355355
PaniDomu464566267794611151375499
Naj432226224894553975361022

Dołącz do dyskusji: "Tina" liderem, ostro w dół "Pani domu" i "Naj"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl