'Tina' liderem
Duże spadki na rynku poradnikowych tygodników dla kobiet, najmniej straciła 'Tina'.
Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy tygodnik "Tina" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w marcu 2007 sprzedaż ogółem w wysokości 377 612 egzemplarzy wyprzedzając tym samym pozostałe tytuły w segmencie poradnikowych tygodników dla kobiet. Oznacza to 2,1 procentowy spadek w porównaniu do analogicznego okresu w 2006 r.
Na drugim miejscu uplasował się tygodnik "Przyjaciółka" (Edipresse Polska) - 321 077 egz., na trzecim "Pani Domu" (Axel Springer Polska) - 238 758 egz. a na czwartym miejscu ”Naj” (G+J Polska).
marzec | ||||
ZKDP | 2007 | 2006 | ||
Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | |
Tina | 576821 | 377612 | 607160 | 385852 |
Przyjaciółka | 579750 | 321077 | 652636 | 389226 |
Pani Domu | 493432 | 238758 | 748309 | 385754 |
Naj | 525375 | 203237 | 568685 | 292162 |
2007 | ||||
marzec | luty | |||
Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Sprzedaż ogółem | |
Tina | 576821 | 377612 | 555624 | 412746 |
Przyjaciółka | 579750 | 321077 | 588947 | 372057 |
Pani Domu | 493432 | 238758 | 475791 | 244949 |
Naj | 525375 | 203237 | 496224 | 236415 |
Podobne informacje - marcowe dane ZKDP:
Wyniki sprzedaży prasy
Dołącz do dyskusji: 'Tina' liderem