“Tina” chce konkurować z “Przyślij Przepis!”. W każdym wydaniu przepisy czytelników
Dwutygodnik “Tina” (Wydawnictwo Bauer) od najbliższego wydania do całego nakładu każdego numeru dołączać będzie książeczkę kulinarną z przepisami od czytelników. Wzrośnie też cena pisma.
Naszywana na grzbiet dwutygodnika “Tina” książeczka “Wasze przepisy” będzie liczyć 16 stron i mieć format 148x194 mm. Dodatek będzie zawierał od 21 do 24 sezonowych przepisów nadesłanych od czytelników. Za każdy opublikowany przepis ze zdjęciem, jego autor otrzyma 80 zł. Ponadto w każdym wydaniu redakcja zamieści relację z wizyty u wybranej rodziny i jej popisowe danie. Za ten przepis i fotorelację rodzina otrzyma 500 zł.
Przepisy od czytelników zamieszczają takie miesięczniki jak “Przyślij Przepis” (Grupa Burda) i “Przepisy Czytelników” (Phoenix Press wchodzący w skład Grupy Bauer), które dzięki temu są w trójce najchętniej kupowanych miesięczników w Polsce. Z danych ZKDP wynika, że w lipcu br. sprzedaż ogółem pisma “Przyślij Przepis” wyniosła 313 573 egz., a “Przepisów Czytelników” - 313 923 egz. (więcej na ten temat).
Dotąd “Tina” miała mutację z książeczką w cenie 2,99 zł i bez książeczki za 1,29 zł, a w całym nakładzie dodatek z przepisami pojawiał się okazjonalnie. Teraz cena “Tiny” z dodatkiem wynosić będzie 1,40 zł.
Najnowsze wydanie pisma ukazuje się 27 listopada br. w objętości 68 stron i w nakładzie 450 tys. egz. Ma ono charakter charytatywny - redakcja wspiera cykliczną akcję „Gwiazdka z nieba”, organizowaną przez Fundację „Kolorowy Świat”. W numerze ogłaszany jest konkurs, z którego cały dochód wydawca przekaże Fundacji na paczki rodzinne dla niepełnosprawnych dzieci. Na okładce znajduje się też Tamara Arciuch, która wspiera akcję.
Sprzedaż dwóch pierwszych wydań “Tiny” z książeczką z przepisami czytelników będzie wsparta kampanią reklamową w telewizji (stacje grupy TVP, Polsat i TVN), w radiu RMF FM oraz w prasie (“Chwila dla Ciebie”, “Życie na Gorąco”, “Naj”, “Świat Kobiety”, “Tele Tydzień”, “To & Owo”, “Super TV”, “Kurier TV” i “Tele Max”). Do końca roku wydawca wyda na działania reklamowe ponad milion złotych. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest firma Happy Hours, a za zakup mediów odpowiada MEC.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Tiny” w lipcu br. wyniosła 362 687 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: “Tina” chce konkurować z “Przyślij Przepis!”. W każdym wydaniu przepisy czytelników