Tequila reklamuje Thermano jako „superdocieplenie polskiego domu”
Agencja Tequila po wygranym przetargu przygotowała nowe pozycjonowanie i identyfikację wizualną marki termoizolacji Thermano (produkowanej przez Balex Metal). Odpowiada też za jej bieżącą obsługę w zakresie kreacji i strategii.
Nowe pozycjonowanie Thermano jest oparte na formacie „Superdocieplenie polskiego domu”. Ma to podkreślać, że marka jest ekspertem od rozwiązań termoizolacyjnych w trudnym, zmiennym polskim klimacie.
Jednocześnie Thermano zyskało nową identyfikację wizualną. Rebranding objął wszystkie elementy komunikacji: logo, opakowania, materiały reklamowe i narzędzia sprzedażowe.
Rebranding Thermano przygotowała agencja Tequila, która odpowiada też za bieżącą obsługę marki w zakresie strategii i kreacji we wszystkich kanałach komunikacji.
Zlecenie Tequila zdobyła w przetargu. Nie podano, które inne agencje brały w nim udział.
Umowa Tequilii z produkującą Thermano firmą Balex Metal została podpisana długookresowo.
Dołącz do dyskusji: Tequila reklamuje Thermano jako „superdocieplenie polskiego domu”