„Tele Tydzień” liderem z 816 tys. egz. sprzedaży. Tylko „Kurier TV” na plusie
W listopadzie 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Prawie wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciły „Teleprogramy”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2014 roku uplasowała się na poziomie 816 002 egz., co oznacza spadek względem listopada 2013 roku o 7,83 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się również o 7,83 proc. i ustabilizowała się na poziomie 349 916 egz.
Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 191 687 egz., po wzroście o 18,28 proc. - jedynym w zestawieniu.
Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, piątym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 30,29 proc. i wyniosła 23 489 egz.
Wirtualnemedia.pl | listopad | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 056 189 | 817 852 | 816 002 | 1 134 860 | 887 131 | 885 281 |
To & Owo | 522 479 | 349 916 | 349 916 | 562 703 | 379 650 | 379 650 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 283 908 | 191 687 | 191 687 | 239 496 | 162 067 | 162 067 |
Program TV | 203 768 | 123 502 | 101 142 | 209 149 | 132 280 | 106 902 |
Teleprogramy | 54 630 | 23 489 | 23 489 | 70 730 | 33 696 | 33 696 |
W listopadzie 2014 roku w porównaniu do października 2014 roku prawie wszystkie tygodniki telewizyjne odnotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Kurier TV” - było to 2,86 proc. Z kolei jedyny spadek, wynoszący 0,89 proc., odnotowały „Teleprogramy”.
Wirtualnemedia.pl | 2014 | |||||
ZKDP | listopad | październik | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 056 189 | 817 852 | 816 002 | 1 064 877 | 814 841 | 812 841 |
To & Owo | 522 479 | 349 916 | 349 916 | 524 974 | 347 874 | 347 874 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 283 908 | 191 687 | 191 687 | 278 704 | 186 354 | 186 354 |
Program TV | 203 768 | 123 502 | 101 142 | 198 965 | 122 439 | 100 279 |
Teleprogramy | 54 630 | 23 489 | 23 489 | 55 870 | 23 700 | 23 700 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” liderem z 816 tys. egz. sprzedaży. Tylko „Kurier TV” na plusie