„Tele Tydzień” liderem tygodników telewizyjnych, mimo spadku o 75 tys. egz. Dane za I półrocze 2015 r.
W I półroczu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Kurier TV”, a najwięcej stracił „Program TV”.
Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w I półroczu 2015 roku uplasowała się na poziomie 815 804 egz., co oznacza stratę względem I półrocza 2014 roku o 8,52 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 7,56 proc. i ustabilizowała się na poziomie 347 167 egz. Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 181 075 egz., po wzroście o 2,87 proc. - jedynym w zestawieniu.
Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 9,72 proc. i wyniosła 95 663 egz.
Wirtualnemedia.pl | I półrocze | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 103 402 | 816 839 | 815 804 | 1 217 607 | 893 631 | 891 817 |
To & Owo | 522 315 | 347 167 | 347 167 | 562 061 | 375 560 | 375 560 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 275 801 | 181 075 | 181 075 | 261 786 | 176 027 | 176 027 |
Program TV | 195 677 | 117 315 | 95 663 | 211 947 | 129 691 | 105 964 |
W czerwcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem czerwca ub.r. zmniejszył się o 6,56 proc. do poziomu 770 325 egz.
Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (324 253 egz.; w dół o 11,45 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (166 381 egz., spadek o 10,04 proc.).
Zaś najwięcej stracił, będący czwarty w zestawieniu, „Program TV”. Wynik tego tytułu zmalał bowiem o 13,24 proc. do 87 370 egz.
Wirtualnemedia.pl | czerwiec | |||||
ZKDP | 2015 | 2014 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Tydzień | 1 064 872 | 771 325 | 770 325 | 1 175 903 | 826 282 | 824 382 |
To & Owo | 490 797 | 324 253 | 324 253 | 548 736 | 366 188 | 366 188 |
Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 255 354 | 166 381 | 166 381 | 283 971 | 184 950 | 184 950 |
Program TV | 187 554 | 107 258 | 87 370 | 212 433 | 122 491 | 100 700 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Tydzień” liderem tygodników telewizyjnych, mimo spadku o 75 tys. egz. Dane za I półrocze 2015 r.