„Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników, pisma telewizyjne w czołówce (top 27)
W kwietniu 2014 roku wśród wszystkich dwutygodników pozycję lidera zajął „Tele Świat”. Czołówkę zestawienia zdominowały magazyny telewizyjne. Top 27 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2014 roku wyniosła 381 694 egz. W porównaniu do kwietnia 2013 roku była ona niższa o 0,35 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęła poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska), której wynik sprzedażowy w badanym okresie zmniejszył się o 14,77 proc. do poziomu 302 133 egz.
Podium zamyka magazyn people „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie spadła o 18,85 proc. do 272 412 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia cztery pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym. Ponadto w top 10 znalazły się jeszcze: dwa pisma poradnikowe, dwa tytuły people, pismo o serialach oraz tytuł z segmentu real life stores.
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | |||||
ZKDP | 2014 | 2013 | ||||
Tytuł | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem | Średni nakład jednorazowy | Rozpow. płatne razem | Sprzedaż ogółem |
Tele Świat | 574 997 | 381 694 | 381 694 | 601 664 | 416 350 | 383 016 |
Przyjaciółka | 404 975 | 302 133 | 302 133 | 461 500 | 354 558 | 354 510 |
Party Życie Gwiazd | 386 258 | 272 479 | 272 412 | 477 800 | 335 767 | 335 707 |
Tina | 368 253 | 236 722 | 236 722 | 426 562 | 284 699 | 284 699 |
TV14 | 357 485 | 210 210 | 210 210 | 337 463 | 218 519 | 218 519 |
Tele Max (dwutygodnik) | 314 928 | 208 256 | 208 256 | - | - | - |
Show | 309 969 | 206 477 | 206 477 | 429 918 | 326 739 | 326 739 |
Super TV | 302 166 | 192 854 | 192 854 | - | - | - |
Świat Seriali | 319 874 | 179 140 | 179 140 | 299 941 | 193 159 | 193 159 |
Z Życia Wzięte | 292 060 | 159 247 | 159 247 | 343 530 | 179 161 | 179 161 |
Pani Domu | 243 504 | 155 475 | 155 384 | 269 233 | 193 313 | 193 222 |
Flesz Gwiazdy & Styl | 233 173 | 147 521 | 147 037 | 316 378 | 195 152 | 194 668 |
Viva | 236 584 | 146 610 | 146 460 | 276 274 | 170 110 | 170 110 |
Naj | 219 940 | 140 116 | 140 116 | 282 404 | 176 979 | 176 979 |
Grazia | 183 272 | 112 163 | 112 013 | 302 715 | 164 344 | 164 194 |
Bravo Sport | 133 291 | 103 321 | 103 321 | 129 957 | 94 064 | 94 064 |
Bravo | 179 941 | 100 788 | 100 788 | 219 931 | 154 569 | 154 569 |
Sukcesy i Porażki | 178 220 | 94 727 | 94 727 | 200 000 | 109 856 | 109 856 |
Takie jest Życie | 177 431 | 84 333 | 84 333 | 207 496 | 110 142 | 110 142 |
Relaks | 173 266 | 82 918 | 82 918 | 188 309 | 96 696 | 96 696 |
Ekran TV | 111 620 | 61 819 | 61 819 | 113 135 | 66 774 | 66 774 |
Gala (dwutygodnik) | 121 482 | 45 764 | 45 714 | 172 493 | 89 379 | 89 329 |
Forum (dwutygodnik) | 40 000 | 18 033 | 18 033 | 80 000 | 32 095 | 29 625 |
Kaczor Donald | 42 000 | 17 253 | 17 253 | 45 000 | 26 114 | 26 114 |
Medical Tribune | 16 000 | 12 701 | 12 599 | 20000 | 13970 | 13970 |
Puls Medycyny | 17 000 | 3 227 | 3 201 | 20 000 | 4 111 | 4 075 |
Computerworld | 1 800 | 1 416 | 1 416 | 3 500 | 2 030 | 2 030 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników, pisma telewizyjne w czołówce (top 27)