Tchibo Cafissimo z jubileuszową kampanią
Pod hasłem "To, co dobre zaczyna się od Cafissimo" ruszyła kampania przygotowana z okazji 10-lecia istnienie marki Tchibo Cafissimo na polskim rynku. Akcję przygotowały VML Poland i Initiative Media.
Nową kampanią Tchibo Cafissimo chce podkreślić mocne strony produktu - jakość i smak.
15-sekundowy spot można oglądać w telewizji. Reklama informuje też o promocji, w ramach której w specjalnych cenach można kupić zestawy ekspresów i kaw kapsułkowych.
Urodzinowa promocja trwa do 23 września lub do wyczerpania zapasów.
Komunikację uzupełniają działania w digitalu (YouTube, Facebook, Instagram) oraz kampania display.
Kreacją i realizacją kampanii oraz zakupem mediów online zajęła się agencja VML Poland. Za zakup mediów ATL odpowiada dom mediowy Initiative Media.
Dołącz do dyskusji: Tchibo Cafissimo z jubileuszową kampanią