Tauron szuka agencji interaktywnej do obsługi 1,5 mln budżetu
Zajmująca się dostawą energii elektrycznej spółka Tauron Sprzedaż szuka w przetargu agencji interaktywnej, która przez półtora roku będzie obsługiwać jej działania reklamowe w internecie. Przeznaczy na nie 1,5 mln zł netto.
Wybrana agencja zajmie się w tym okresie przygotowywaniem i realizacją kampanii reklamowych Tauronu w internecie (minimum jedna na kwartał) oraz innymi działaniami marketingowymi w internecie. Kampanie reklamowe oraz inne działania marketingowe adresowane będą zarówno do obecnych, jak i potencjalnych klientów Tauronu.
Do zadań agencji należeć będzie m.in. opracowywanie strategii komunikacji, ich wdrażanie, tworzenie kreacji, działania z zakresu email marketingu, buzz marketingu i marketingu wirusowego.
Zainteresowane agencje mogą składać swoje oferty do 2 lutego 2015 roku po wpłacie 50 tys. zł wadium.
Dołącz do dyskusji: Tauron szuka agencji interaktywnej do obsługi 1,5 mln budżetu