Telewizory do wygrania w loterii piwa Tatra
Ruszyła tegoroczna edycja loterii promocyjnej marki Tatra (Grupa Żywiec). Akcja wspierana będzie szeroką kampanią reklamową.
W tym roku po raz pierwszy w historii, obok piwa, nagrodami w loterii piwa Tatra będą 55-calowe telewizory marki LG z technologią 4K UHD aplikacjami smart TV.
Zasady loterii Tatra
Pod kapslami butelek i zawleczkami puszek konsumenci piwa Tatra Jasne Pełne i Tatra Mocne mogą znaleźć napisy informujące o zdobyciu nagrody w postaci telewizora lub piwa. Telewizory można będzie odebrać po rejestracji zwycięskiego kapsla lub zawleczki na stronie internetowej Tatra, a piwo w specjalnie oznaczonych sklepach biorących udział w akcji.
Promocja rozpoczyna się 1 lutego 2021 r. i potrwa do 31 sierpnia 2021 r.
- Telewizor to dla konsumenta Tatry, zwłaszcza w ostatnich miesiącach, jedna z ulubionych form spędzania czasu wolnego - mówi Julia Czyżykowska, Kierownik marki Tatra. - Taka nagroda przyda się też niewątpliwie podczas zbliżających się w tym roku wydarzeń sportowych, dlatego cieszymy się, że nawiązaliśmy współpracę z jedną z największych na świecie marek innowacyjnych produktów elektronicznych - dodaje.
Loteria otrzyma silne wsparcie - kampanię telewizyjną, działania w mediach społecznościowych oraz szerokie wsparcie w punktach sprzedaży. Butelki i puszki Tatry zostały odświeżone i grafiką nawiązują do loterii.
Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada Heart&Brain. Działania digital i media społecznościowe marki prowadzi agencja GoldenSubmarine.
Projekty opakowań przygotowała Agencja Global Shopper Marketing, która jest odpowiedzialna również za działania BTL. Kampanie dla marki planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Organizatorem loterii jest agencja G3.
Dołącz do dyskusji: Telewizory do wygrania w loterii piwa Tatra