T-Mobile reklamuje 12 GB w Mix i internet za połowę ceny (wideo)
Wystartowała kampania reklamowa sieci T-Mobile, prezentująca noworoczne oferty operatora. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy DDB Warszawa i Starcom.
W spotach przygotowanych przez T-Mobile przedstawione zostały oferty abonamentowe Jump!. Promowane są także bezpłatny pakiet 12 GB internetu mobilnego dla użytkowników taryfy Mix (więcej na ten temat) oraz internet LTE za połowę ceny (zobacz szczegóły).
Kampania reklamowa obejmuje telewizję, outdoor, radio i internet. Akcję w mediach uzupełniają działania BTL w punktach sprzedaży.
Kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.
Na koniec września sieć T-Mobile Polska miała 15,73 mln klientów (więcej na ten temat).
Kampanie reklamowe
Dołącz do dyskusji: T-Mobile reklamuje 12 GB w Mix i internet za połowę ceny (wideo)