Netflix na pół roku za darmo dla abonentów Magenty 1 w sieci T-Mobile
Klienci sieci T-Mobile, korzystający z oferty Magenta 1 „M” mogą otrzymać półroczny darmowy dostęp do Netfliksa. Promocja dotyczy zarówno nowych, jak i przedłużających umowę abonentów.
W czerwcu ub. roku operator udostępnił swoim klientom pakiety usług z dostępem do platformy Netflix. Wówczas z tej oferty mogli skorzystać abonenci wszystkich trzech wariantów Magenty: „S”, „M” i „L”.
Teraz T-Mobile Polska zaczyna nową promocję skierowana wyłącznie do klientów kupujących wariant „M”. W cenie abonamentu - 99 zł miesięcznie - otrzymują darmowy dostęp do platformy Netflix. Po sześciu miesiącach promocji, abonament z dostępem do Netflixa wzrośnie do 129 zł miesięcznie, przy czym będzie też można zrezygnować z tej usługi.
Z promocyjnej oferty mogą skorzystać zarówno nowi klienci, jak i ci, którzy przedłużają umowę lub dokupują kolejną kartę SIM. Użytkownik może oglądać treści Netfliksa w planie podstawowym, czyli z dostępem na jeden ekran. Z oferty można skorzystać, podpisując umowę na 24 miesiące.
Z kolei klienci dokupujący kolejną kartę w abonamencie głosowym otrzymają dodatkową zniżkę wynikająca z „Rabatów rodzinnych” - w zależności od umowy będzie to od 5 do 15 zł obniżki na każdej karcie. Oferta będzie dostępna zarówno w wersji SIMO, jak i z telefonem z oferty T-Mobile.
Na ofertę „M” w Magencie składają się nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y, paczka 15 GB internetu oraz usługa Supernet Video, która umożliwia oglądanie najpopularniejszych serwisów (Netflix, YouTube, vod.pl, TVP Sport czy Amazon Prime Video) bez zużycia pakietu danych.
W 2019 r. T-Mobile Polska zanotował spadek przychodów o 1,8 proc. do 6,385 mld zł oraz wzrost zysku EBITDA AL. o 0,9 proc. do 1,645 mld zł. Na koniec roku telekom miał 10,954 mln użytkowników, o 167 tys. więcej niż rok wcześniej.
W pierwszym kwartale br. Netflix zanotował rekordowe wyniki: wzrost liczby subskrybentów o 15,77 mln do 182,86 mln, 5,77 mld dolarów przychodów i 709 mln dolarów zysku netto.
Według badania Gemius/PBI w marcu br. przeglądarkowa wersja Netflixa miała w Polsce 5,38 mln użytkowników i 82,5 mln odsłon, a aplikacja mobilna - 1,09 mln użytkowników. Platforma nie ujawnia, ilu płacących użytkowników ma w Polsce. Z szacunków Amper Analysis wynika, że może ich być 800 tys.
W 2019 roku Netflix wydał na zawartość programową rekordową kwotę 15 mld dolarów - wynika z danych firmy analitycznej BMO Capital Markets. Według prognoz ekspertów serwis nie zamierza ograniczać się w przyszłości w inwestowaniu w treści. W 2020 roku może to być kwota 17,3 mld, zaś w 2028 - 26 mld dolarów.
Dołącz do dyskusji: Netflix na pół roku za darmo dla abonentów Magenty 1 w sieci T-Mobile
Mam na imię Maryanne. Jestem specjalistą w publikowaniu artykułów na różnych stronach internetowych.
Czy Pan/Pani byłaby zainteresowany (a) wzajemną i korzystną współpracę? Przed tym jak rozpocząć, proszę wypełnić kwestionariusz, który pomoże wyjaśnić wszystkie szczegóły współpracy: https://forms.gle/gUB2UGDXNTs2nGRm7
Kwestionariusz nie jest długi, nie zajmuje więcej niż 3 minuty. Wszystkie odpowiedzi będą korzystni, żeby przyspieszyć naszą współpracę i wszystko wyjaśnić.
Dziękuję bardzo za odpowiedzi i mam nadzieję na długą i owocną współpracę.
Jeśli Pan/Pani ma pytania dotyczące kwestionariusza lub czegoś innego, jestem gotowa pomóc w każdej sytuacji.
Z poważaniem,
Maryanne
Mam na imię Sean. Jestem specjalistą w publikowaniu artykułów na różnych stronach internetowych.
Czy Pan/Pani byłaby zainteresowany (a) wzajemną i korzystną współpracę? Przed tym jak rozpocząć, proszę wypełnić kwestionariusz, który pomoże wyjaśnić wszystkie szczegóły współpracy: https://forms.gle/gUB2UGDXNTs2nGRm7
Kwestionariusz nie jest długi, nie zajmuje więcej niż 3 minuty. Wszystkie odpowiedzi będą korzystni, żeby przyspieszyć naszą współpracę i wszystko wyjaśnić.
Dziękuję bardzo za odpowiedzi i mam nadzieję na długą i owocną współpracę.
Jeśli Pan/Pani ma pytania dotyczące kwestionariusza lub czegoś innego, jestem gotowa pomóc w każdej sytuacji.
Z poważaniem,
Sean