Szybki wzrost na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej w Europie Zach.
Cyfrowe sieci ekranów w miejscach publicznych, takich jak lotniska,dworce, supermarkety czy hotele, generują nowe szanse dlareklamodawców i mają się w najbliższych latach rozwijać w szybkimtempie w Europie Zachodniej.
Między 2007 a 2012 rokiem wydatki na cyfrową reklamę out-of-homew krajach Europy Zachodniej mają zwiększyć się prawieczterokrotnie: ze 160 do 626 milionów euro - informuje serwisMarketWatch, powołując się na raport firmy ReportLinker iniemieckiej firmy badawczej Goldmedia.
W 2012 roku segment ten ma stanowić już około 10 procentwszystkich dochodów z reklamy out-of-home w Europie Zachodniej.
Dla porównania, w USA rynek cyfrowej reklamy zewnętrznej wedługprognozy firmy PQ Media w bieżącym roku zanotuje wzrost wartości o11,2 procenta, do 2,43 miliarda dolarów. Obecnie segment tenstanowi 29,1 procenta wszystkich wydatków na reklamę zewnętrzną zaoceanem.
Outdoor i ambient media
Dołącz do dyskusji: Szybki wzrost na rynku cyfrowej reklamy zewnętrznej w Europie Zach.