SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sztuka bycia szczęśliwym w europejskiej reklamie Coca-Coli

Nie tylko możesz, ale powinieneś być szczęśliwy. Teraz, od razu - przekonuje Coca-Cola w swoim nowym spocie reklamowym pełnym dowodów na to, że szczęście ma różne imiona.

Film reklamuje cztery rodzaje Coca-Coli - Classic, Life, Zero i Diet. Bohaterami spotu są ludzie złapani przez oko kamery w różnych momentach życia - podczas ulicznej demonstracji, biegu, kłótni, przy narodzinach dziecka.

Narracja spotu ma przekonać widza, że każdy, niezależnie od sytuacji nie tylko może, ale powinien być szczęśliwy, bowiem na szczęście zasługuje.

Reklama kierowana jest na rynek europejski, za jej kreację odpowiada agencja Ogilvy & Mather Amsterdam.

Dołącz do dyskusji: Sztuka bycia szczęśliwym w europejskiej reklamie Coca-Coli

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
I znowu w reklamie CC pojawia się praktycznie nigdzie niedostępna szklana butelka.
odpowiedź