SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Szpilki na Giewoncie 2”: Polsat liderem, 19,2 mln zł z reklam

Drugi sezon “Szpilek na Giewoncie” oglądało w Polsacie nieco mniej widzów niż premierową serię, ale znacznie poprawił on wyniki pasma i dał stacji pozycję lidera rynku. Wpływy z reklam wyniosły 19,2 mln zł.

Średnia oglądalność drugiej serii “Szpilek na Giewoncie” wyniosła 2,41 mln widzów, co dało Polsatowi 21,65 proc. udziału w grupie 4+ i 23,84 proc. w grupie 16-49 - pokazują dane insytutu Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Produkcja nadawana był w czwartki o 22.00. W analogicznym okresie ub.r. w tym paśmie Polsat miał zaledwie 14,92 proc. udziału w 4+ i 16,20 proc. w 16-49. Kanał śledziło wtedy 1,62 mln osób.

Z kolei pierwszy sezon serialu „Szpilki na Giewoncie”, emitowany jesienią ub.r. w tym samym paśmie, oglądało średnio 2,62 mln widzów, a udział stacji wynosił wtedy odpowiednio 23,41 proc. i 25,65 proc. (więcej na ten temat).

Polsat w trakcie emisji drugiej serii był liderem w rynku telewizyjnym. Druga pozycja z 15,32 proc. udziału w rynku przypadła stacji TVN, nadającej wówczas filmy fabularne. Dalej uplasowały się kanały TVP: Jedynka z udziałem na poziomie 13,22 proc. i Dwójka (9,88 proc.). Wśród widzów w wieku od 16 do 49 lat kolejność stacji była taka sama.

Wpływy reklamowe z drugiego sezonu”Szpilek” wyniosły 19,2 mln złotych (pierwsza zarobiła 19,37 mln zł, dane cennikowe netto, bez rabatów). Serial oglądały głównie kobiety, widzowie między 30. a 59. rokiem życia, mieszkańcy małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem  średnim i wyższym.

Emisja kolejnego sezonu „Szpilek na Giewoncie” planowana jest na jesień br. Zdjęcia do niego mają ruszyć w czerwcu br.


Widownia “Szpilek na Giewoncie” odcinek po odcinku

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
24-02-20112 595 32020,73%23,71%
03-03-20112 400 62621,81%24,64%
10-03-20112 533 64522,45%24,46%
17-03-20112 446 99121,91%24,83%
24-03-20112 309 95121,24%23,00%
31-03-20112 445 01121,66%23,58%
07-04-20112 381 40520,96%24,85%
14-04-20112 597 44222,79%24,45%
21-04-20112 411 97821,48%22,62%
28-04-20112 322 45320,50%22,63%
05-05-20112 309 78821,31%23,14%
12-05-20112 106 22620,43%20,79%
19-05-20112 535 76024,42%27,36%
Średnia2 415 12321,65%23,84%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

 Wszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
Polsat – Szpilki na Giewoncie2 415 12321,65%23,84%
TVP 11 463 30513,22%9,88%
TVP 2523 7769,88%9,66%
TVN1 695 67515,32%17,74%


Profil widownii “Szpilek”

ProfilPolsatAFFADH %
PłećMężczyźni6832,84%
Kobiety13067,16%
Wiek 4-9321,90%
 10-15594,02%
16 - 19683,82%
20 - 24786,11%
25 - 29918,14%
30 - 341038,50%
35 - 391329,75%
40 - 441096,97%
45 - 491359,28%
50 - 5415612,52%
55 - 591279,87%
60+9519,12%
Wlk. miastaWieś9537,08%
< 50 tys.11126,69%
50-100 tys.1018,66%
100-200 tys.1129,05%
> 200 tys.9218,52%
ZawódTop management11810,22%
Pracownicy średniego szczebla13219,79%
Pracownicy fizyczni i rolnicy10420,82%
Emeryci10627,20%
Inni7221,98%
WykształceniePodstawowe9944,55%
Średnie12135,83%
Wyższe10913,70%
Inne475,92%

 


 

Dołącz do dyskusji: “Szpilki na Giewoncie 2”: Polsat liderem, 19,2 mln zł z reklam

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
oglądałem na Polsat HD
odpowiedź
User
cojesta
taa, serial jest the best, dobrze że polsat zdecydował się go ciągnąć
odpowiedź
User
genom
Super, że wreszcie w ence w HD :D
odpowiedź