SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Symetria jako grupa - nowe marki, usługi, osoby, logo i serwis internetowy

Agencja interaktywna Symetria wyodrębniła dwa nowe zespoły: Symetria Creative i Symetria IT. Jednocześnie do firmy dołączyły nowe osoby, zmienione też zostały jej logo i strona internetowa.

W wyniku wprowadzonych właśnie zmian oprócz agencji Symetria, specjalizującej się w usability i UX design, powstały Symetria Creative – zajmująca się user experience marketingiem, oraz Symetria IT – specjalizująca się we wdrożeniach i obsłudze programistycznej, także na platformy mobilne. Razem tworzą Grupę Symetria.

Firma swoją rozbudowę uzasadnia zwiększającym się zapotrzebowaniem na usługi biznesowe w internecie. – Wielu naszych klientów oczekuje, by po przeprowadzeniu badań użyteczności zaprojektować i wdrożyć dany serwis lub aplikację – opisuje Wojciech Wrzaskała, współwłaściciel Symetrii. – Zdecydowaliśmy się poszerzyć portfel usług i wykonywać projekty kompleksowo, wykorzystując doświadczenie z zarządzania dwoma własnymi serwisami społecznościowymi: Vitalia.pl i Trener.pl – dodaje.

Pierwszym etapem zmian w strukturze firmy było stworzenie Strategic Care Department – osobnej komórki, która zajmuje się kompleksową opieką nad klientem, pełniąc rolę łącznika między klientem a produkcją oraz koordynując działania angażujące kilka działów. Komórką tą kieruje Anna Nowakowska.

Z kolei szefem Symetrii Creative został Hubert Wawrzyniak, awansując na stanowisko creative group head. Natomiast Wojciech Chojnacki stanął w firmie na czele działu projektowania i wdrożeń IT, a Piotr Jardanowski objął funkcję szefa działu badań użyteczności. Ponadto pracę w Symetrii rozpoczęli Adam Węgrzynowicz – flash developer związany poprzednio z GoldenSubmarine, programiści php Rafał Pieszczek i Sebastian Molenda oraz zajmująca się działaniami public relations Jagoda Sielska.

Jednocześnie odświeżone zostało logo Symetrii. Udostępniono też nową wersję serwisu internetowego firmy oraz uruchomiono stronę Symetryczna.pl – blog dla osób zainteresowanych tematyką z zakresu usability i interactive. Przy okazji rebrandingu firmie udało się pozyskać nowego klienta – Kredyt Bank, za którego kampanię reklamową odpowiadała Symetria Creative. Natomiast pierwszym dużym projektem zrealizowanym przez Symetrię IT jest Drupal dla Link4.

Dołącz do dyskusji: Symetria jako grupa - nowe marki, usługi, osoby, logo i serwis internetowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl