Sylwia Kobus dołącza do Whites jako group account manager
Do Grupy Digitalowej Whites dołączyła Sylwia Kobus, wzmacniając dział client service jako group account manager.

Kobus będzie odpowiedzialna za działania m.in. dla marek Aldi, LOT, Goldenmark, Future Processing, Wienerberger oraz wspieranie procesów new business.
Doświadczenie Sylwii Kobus to ponad 15 lat współpracy z agencjami przy koordynacji projektów w ramach działań marketingowych 360 sprecyzowanych na działania w digitalu. Pierwsze kompetencje zdobywała w grupie Havas Poland w agencji marketingu relacyjnego, tworząc i koordynując programy motywacyjno-lojalnościowe B2B i B2C oraz promocje konsumenckie z wykorzystaniem mechanizmu big data, business intelligence, marketingu CRM-owego. Współpracowała z markami, takimi jak: Coca-Cola, Volvo, Hortex, Danone, Beskidzkie, Mazda, Dometic Poland, WWF Polska.
Do Grupy Digitalowej Whites należą również agencja marketing automation Vecton oraz digital product design studio GoodC.
Dołącz do dyskusji: Sylwia Kobus dołącza do Whites jako group account manager