Swoboda, lekkość i wyższy poziom w kampanii Samsunga 5 Ultra
W prasie, internecie i na outdoorze ruszyła kampania reklamowa pierwszego notebooka Samsung z serii 5 Ultra. Akcję przygotowały firmy Cheil, Starcom i Euro RSCG Sensors.
Kampania Samsunga 5 Ultra podkreśla jego najważniejsze zalety: wydajność, lekkość i smukłość oraz ekspresowe uruchamianie. Cechy te są odzwierciedlane w trzech wariantach reklam opatrzonych hasłami „Poczuj swobodę przemieszczania”, „Poczuj lekkość podróżowania” i „Wznosi pracę na wyższy poziom”.
Działania reklamowe - zaplanowane do 20 marca - są prowadzone w prasie (dzienniki, tygodniki opinii, magazyny lifestyle’owe), internecie (największe portale ogólnoinformacyjne, serwisy technologiczne i biznesowe, aktywności w social media) oraz na outdoorze (nośniki we Wrocławiu, Warszawie, Krakowie, Poznaniu).
Kreację kampanii przygotowała agencja Cheil, zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a za działania PR odpowiada agencja Euro RSCG Sensors.
Dołącz do dyskusji: Swoboda, lekkość i wyższy poziom w kampanii Samsunga 5 Ultra