Suzuki Motor Poland odświeża wygląd salonów. Autorem Communication Unlimited
Agencja Communication Unlimited przygotowała nowy standard wyglądu i wyposażenia salonów sprzedaży Suzuki Motor Poland.

Na ścianach i podłogach salonów Suzuki dominować będzie biel. W środku znajdą się srebrne akcenty, wielkoformatowe grafiki oraz panele z trójwymiarowymi symbolami Suzuki. Przestrzenie wewnątrz salonu są wydzielone taflami szkła gwarantującymi prywatność.
Dla dzieci zaprojektowano przytulną i bezpieczną strefę zabaw, oświetlaną niebieskim światłem.
Pierwszy salon Suzuki Motor Poland, w nowej odsłonie działa już w Warszawie, przy ul. Połczyńskiej, kolejny w Łodzi zostanie otwarty niebawem. W ciągu trzech lat Suzuki Motor Poland zamierza zmienić wygląd wszystkich swoich salonów w Polsce.
Autorem konceptu wizualnego i księgi standardów wystroju nowych salonów jest agencja Communication Unimited. Projekt architektoniczny przygotowała Maria Kowalewska.
Dołącz do dyskusji: Suzuki Motor Poland odświeża wygląd salonów. Autorem Communication Unlimited