Super-Pharm zachęca do „Podarowania Bliskim Piękna i Zdrowia" na święta
Ruszyła świąteczna kampania sieci Super-Pharm, prowadzona pod hasłem „Podaruj Bliskim Piękno i Zdrowie”. Akcję przygotowała agencja Communication Unlimited.
Kampania potrwa do 24 grudnia. Obejmuje komunikację w prasie, na nośnikach zewnętrznych i w internecie. Dodatkowo, przygotowano materiały POS w sklepach i folder reklamowy.
Hasło kampanii hasłem „Podaruj Bliskim Piękno i Zdrowie” mówi o wartościach, jakimi marka chce wyróżniać się na rynku.
- Zgodnie z tą zasadą od lat komponujemy asortyment naszych sklepów - mówi Beata Dąbrowska, marketing communication manager w Super-Pharm Poland.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Communication Unlimited, która współpracuje z siecią Super-Pharm od 17 lat.
Marketing internetowy
Dołącz do dyskusji: Super-Pharm zachęca do „Podarowania Bliskim Piękna i Zdrowia" na święta