SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Streetcom wypromuje markę Joyfills

Streetcom realizuje kampanię experience marketingu dla marki słodyczy Joyfills (należącej do Mondelez Polska).

Joyfills to nowość w kategorii słodkich przekąsek Mondelez Polska  - małe ciastka wypełnione kremem, dostępne w dwóch wariantach smakowych: Milka i Oreo.

Streetcom przygotowała strategię, kreację i realizuje kampanię „Joyfills - Małe! Chrupiące! Pyszne!”, w ramach której planowane są działania z influencerami.

Celem akcji jest budowanie świadomości produktu i trialu.

Ze strony Streetcom za projekt odpowiada Agnieszka Grzegorczyk, account manager.

Dołącz do dyskusji: Streetcom wypromuje markę Joyfills

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
taktak
kreacja faktycznie "powalająca" :)
odpowiedź