SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Strategiczny projekt Radiostacji

MPG Media Planning realizuje dla Radiostacji projekt przy pomocy metodologii Catalyst

MPG Media Planning realizuje na rzecz Radiostacji strategiczny projekt mediowy w oparciu o sieciowe narzędzie mediowe MPG, Catalyst. Catalyst zapewnia, że zaprojektowana komunikacja mediowa jest spójna strategicznie i jest oparta o wiedzę zarówno Agencji jak i Klienta oraz innowacyjne rozwiązania komunikacyjne. Catalyst jest stosowany w Polsce od ubiegłego roku i jest realizowany przez MPG Media Planning w projektach wymagających nowego spojrzenia na komunikację marki lub firmy.

"Metodologia Catalyst wykazała swoją skuteczność na wszystkich rynkach więc jestem pewien, że również w Polsce potwierdzi swoją skuteczność - dla Radiostacji. Catalyst zapewnia świeżość rozwiązań mediowych, ale przede wszystkim ich skuteczność. MPG traktuje narzędzia strategiczne oraz typu DSS bardzo poważnie i nigdy nie ogranicza się do ich prezentowania, ale przede wszystkim koncentruje się na ich stosowaniu. Dlatego w ciągu ostatniego roku szkolenia Catalyst poza Polską, w różnej formie, odbyło 5 osób z polskiego oddziału MPG a w planach jest szkolenie kolejnych osób." - powiedział Jacek Dzięcielak - CEO MPG w Polsce.

Dołącz do dyskusji: Strategiczny projekt Radiostacji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl