Stolbud Włoszczowa: Wystarczy spojrzeć...
W prasie i internecie startuje kampania reklamowa okien i drzwi Stolbud Włoszczowa. Akcja przebiega pod hasłem "Wystarczy spojrzeć&".
Ruszająca właśnie kampania Stolbudu Włoszczowa reklamuje nowe produkty tej firmy: drzwi Caro, Castel, Tierra i Vitrio oraz okna Capital. W akcji pod hasłem "Wystarczy spojrzeć&" są wykorzystywane layouty dopasowane do tematyki czasopism, w których się ukazują, oraz spójne z nową wersją strony internetowej przedsiębiorstwa. Kampania skierowana do ludzi budujących i remontujących swoje mieszkania i domy ma również za zadanie wzmocnienie wizerunku firmy.
Akcja jest prowadzona w prasie (wrześniowe i październikowe numery "M jak mieszkania", "Czterech Kątów", "Muratora" i "Ładnego Domu") oraz internecie (serwisy wnętrzarskie i budowlanem m.in. murator.pl). Kreację kampanii przygotowało kieleckie Partners Studio, a zakupem mediów zajmuje się krakowska agencja Rosat Media.
Dołącz do dyskusji: Stolbud Włoszczowa: Wystarczy spojrzeć...