Starcom i Sigma Bis obroniły obsługę mediową Totalizatora Sportowego
Agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe i Sigma Bis, wspólna agencja mediowa Orlenu i PZU wygrały przetarg i kontynuuje wieloletnią obsługę mediową Totalizatora Sportowego.

Przetarg Totalizatora Sportowego na obsługę mediową prowadzony był od października ub.r. Spółka na żadnym jego etapie nie ujawniała informacji o liczbie i nazwach jego uczestników.
Obecnie, na mocy rozstrzygniętego postępowania przetargowego Starcom i Sigma Bis, agencja mediowa należąca do Orlenu i PZU zajmują się strategią mediową Totalizatora Sportowego oraz planowaniem i zakupem mediów do jego kampanii.
W zakresie obowiązków obu agencji pozostaje obsługa mediów offline i online dla wszystkich marek, między innymi Lotto, Eurojackpot czy Tor Wyścigów Konnych Służewiec.
Współpraca między Totalizatorem Sportowym a Starcomem trwa od 2018 roku.
Dołącz do dyskusji: Starcom i Sigma Bis obroniły obsługę mediową Totalizatora Sportowego