Starcom przejmuje od MediaComu obsługę Bahlsena
Dom mediowy Starcom wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla firmy Bahlsen Polska (właściciel m.in. takich marek, jak Krakuski czy Hit). Poprzednio przez kilkanaście lat zajmował się tym MediaCom Warszawa.
Starcom zajmie się strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem wszystkich mediów. Wybór Starcomu został poprzedzony kilkuetapowym przetargiem, w którym startowały trzy domy mediowe, w tym MediaCom Warszawa, który współpracował z Bahlsen Polska przez ostatnie kilkanaście lat.
- Wybór Starcomu to decyzja biznesowa, z którą wiążemy duże nadzieje. Mocna orientacja biznesowa, zrozumienie naszej kategorii oraz znajomość zachowań konsumentów to kryteria wyboru, na które zwracaliśmy uwagę w przetargu. Bardzo istotny był również doświadczony i zaangażowany zespół. Starcom odpowiedział w pełni na nasze oczekiwania i to on będzie odpowiadał za nasze działania w mediach od początku 2015 roku - uzasadnia wybór nowego domu mediowego Kazimierz Marciniak, marketing manager firmy Bahlsen Polska.
Wartość budżetu, jaki Bahlsen Polska w przyszłym roku zamierza przeznaczyć na kampanie reklamowe marek Hit, Krakuski i Leibnitz, nie została ujawniona.
Jedną z ostatnich kampanii reklamowych Bahlsena przygotowała od strony kreacji agencja Ogilvy& Mather.
Dołącz do dyskusji: Starcom przejmuje od MediaComu obsługę Bahlsena
Rozumiem że nazwa trudna i mało polska, ale wam to chyba nie wypada robić literówek w nazwie klientów :)