Starcom i K2 zwycięzcami IAB CreativeShowcase
Laureatem trzeciej edycji IAB CreativeShowcase został Starcom za reklamę T-Mobile. We wszystkich ubiegłorocznych odsłonach konkursu najwyższe noty zebrała reklama Cappy przygotowana przez agencję K2.
W trzeciej edycji IAB CreativeShowcase - cyklicznego konkursu na najbardziej kreatywne reklamy internetowe organizowanego od niecałego roku przez IAB Polska - oprócz reklamy T-Mobile przygotowanej przez Starcom, która zdobyła główną nagrodę, wyróżniono reklamy Volvo XC70 (stworzoną przez K2) i L’Oréal Paris (przygotowaną we własnym zakresie przez L’Oréal). Natomiast Grand Prix wszystkich ubiegłorocznych edycji IAB CreativeShowcase otrzymała kreacja Cappy agencji K2 Internet.
Reklama T-Mobile przygotowana przez Starcom
W kampanii T-Mobile promującej smartfony i tablety główną rolę odgrywali bohaterowie „Angry Birds” – najpopularniejszej na świecie gry na smartfony. Kluczem było pokazanie podstawowych jej elementów: charakterystycznych ptaków i wystrzeliwania ich z procy. Spot znany z telewizji emitowany był także w internecie
Dzięki specjalnej kreacji wideo połączonej z animacją, wyrzucony z procy ptak wylatywał poza okno z filmem i przelatywał nad treścią serwisu, zwracając uwagę widza na reklamę. Kolejny wystrzelony ptak skupiał uwagę na promowanych produktach – latał po całym ekranie, odbijając się od zestawów z mobilnym internetem. Kampania została zrealizowana w serwisie WP.tv.
Reklama Volvo przygotowana przez K2
Agencja K2 dla Volvo Auto Polska namalowała wspólnie z artystkami z katowickiej ASP zimowy krajobraz na szybie Volvo XC70. Udokumentowano cały proces powstawania dzieła i stworzono z niego kartkę świąteczną animowaną tradycyjną techniką. Adresaci kartki mogli zobaczyć materiały z planu na profilu Volvo na Facebooku.
Reklama L’Oréal Paris
Komunikacja kampanii „True Match” dla marki L’Oréal Paris we wrześniu ub.r. opierała się na 5 krótkich filmikach, w których główne role odegrały gwiazdy takie jak Jennifer Lopez, Claudia Schiffer, Mila Jovovich, Beyoncé Knowles oraz Aimee Mullins.
Pomysłem kreatywnym było zaplanowanie eventu w internecie, podczas którego odbyła się premiera spotów reklamowych. W tym celu wykorzystany został niestandardowy nośnik w formie interaktywnego sześcianu „Cube”, pozwalający na jednoczesne emitowanie z poziomu kreacji 5 materiałów wideo.
Reklama Cappy przygotowana przez K2
Kampania wspierająca wprowadzenie na rynek nowego produktu Cappy Całe Jabłko na pierwszym miejscu stawiała nawiązanie interakcji z główną grupą docelową - kobietami. Możliwość sterowania przez odbiorcę przekazem zaowocowała ponad 28 mln interakcjami z reklamą. Kreacja bannerowa nie komunikowała jedynie pojawienia się nowego produktu. Po kliknięciu odpowiednich pól konsumentki mogły uzyskać dokładne informacje na temat składu oraz właściwości odżywczych Cappy Całe Jabłko
Dołącz do dyskusji: Starcom i K2 zwycięzcami IAB CreativeShowcase